Kolekcja weszła do sprzedaży w jubileuszowym roku 185-lecia W. KRUK. Marka zaprosiła do współpracy Katarzynę Nosowską, ikonę polskiej sceny muzycznej, by wspólnie stworzyć opowieść, wypełnioną różnorodnymi doświadczeniami, emocjami i wyborami – symbolami unikalności i autentyczności.
Ambasadorska kolekcja biżuterii NOSOWSKA x W.KRUK ma być odniesieniem do osobistego, a zarazem uniwersalnego procesu zrozumienia i wewnętrznej akceptacji.
Zobacz również
Pełnia motywem przewodnim kolekcji biżuterii
Tytułowa pełnia ma kojarzyć się z tym, co idealne. Design biżuterii i symboliczna nazwa kieruje w stronę kosmosu. W świecie Nosowskiej centrum kosmosu jest człowiek.
Wiodącym motywem kolekcji jest kula zinterpretowana na wiele sposobów:
- poprzez zwielokrotnienia na poszczególnych elementach,
- łączenia faktur,
- różne wielkości,
- wprowadzenie koloru.
To biżuteria o wyrazistym, nowoczesnym designie. Kontrastowa struktura, przypominająca surową, chropowatą powierzchnię księżyca, łączy się z gładkimi, lśniącymi elementami. Zdobią ją oksydowane grawerunki, w których Nosowska zanotowała przesłania kolekcji (JESTEM PEŁNIĄ oraz W PEŁNI SOBĄ). 
                        
                                                     Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE] 
                    
– Pełnia to życie w zgodzie z sobą – bez oceny, bez presji, doceniając to, kim jesteśmy. Wypełniają nas radości, ale i smutki, uniesienia, ale i lęki. Dopełniają nas spotkane w życiu osoby. Spełniamy się w swoich pasjach. Poczucie pełni jest akceptacją wszystkiego, co w sobie nosimy, zrozumieniem sprzeczności i przyjęciem różnorodności, która nas wyróżnia – mówi artystka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co wchodzi w skład kolekcji „PEŁNIA”?
Kolekcja jest złożona z naszyjników (z pojedynczą kulą na długim łańcuchu, jak i z tworzących całość wielu kul), pierścionków i sygnetów do noszenia samodzielnie lub po kilka na raz, kolczyków i nausznic, bransolet, a także uzupełniających dodatków – broszek czy spinek do włosów.


 
                        
                                                                                                                                


 
                        
                                                                                                                                



Biżuteria z kolekcji jest uniwersalna i inkluzywna – poszczególne elementy są uniseksowe, do noszenia według własnych interpretacji, na własnych zasadach. W kampanii na swój sposób biżuterię interpretuje Mikołaj Krajewski – syn Katarzyny Nosowskiej.

Więcej informacji o kolekcji na stronie.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
