Katarzyna Nosowska stworzyła kolekcję biżuterii „PEŁNIA” z W.KRUK

Nosowska kolekcja biżuterii Pełnia W.Kruk
„PEŁNIA” to unikalna całość złożona z wielu cząstek. To zapis przebytej drogi i przeżytych emocji oraz akceptacja tego, co w sobie nosimy. Tak o kolekcji biżuterii powstałej we współpracy z W.KRUK mówi Katarzyna Nosowska.
O autorze
1 min czytania 2025-10-31

Kolekcja weszła do sprzedaży w jubileuszowym roku 185-lecia W. KRUK. Marka zaprosiła do współpracy Katarzynę Nosowską, ikonę polskiej sceny muzycznej, by wspólnie stworzyć opowieść, wypełnioną różnorodnymi doświadczeniami, emocjami i wyborami – symbolami unikalności i autentyczności.

Ambasadorska kolekcja biżuterii NOSOWSKA x W.KRUK ma być odniesieniem do osobistego, a zarazem uniwersalnego procesu zrozumienia i wewnętrznej akceptacji.  

Pełnia motywem przewodnim kolekcji biżuterii

Tytułowa pełnia ma kojarzyć się z tym, co idealne. Design biżuterii i symboliczna nazwa kieruje w stronę kosmosu. W świecie Nosowskiej centrum kosmosu jest człowiek.  

Wiodącym motywem kolekcji jest kula zinterpretowana na wiele sposobów:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • poprzez zwielokrotnienia na poszczególnych elementach,
  • łączenia faktur,
  • różne wielkości,
  • wprowadzenie koloru.

To biżuteria o wyrazistym, nowoczesnym designie. Kontrastowa struktura, przypominająca surową, chropowatą powierzchnię księżyca, łączy się z gładkimi, lśniącymi elementami. Zdobią ją oksydowane grawerunki, w których Nosowska zanotowała przesłania kolekcji (JESTEM PEŁNIĄ oraz W PEŁNI SOBĄ).

Pełnia to życie w zgodzie z sobą – bez oceny, bez presji, doceniając to, kim jesteśmy. Wypełniają nas radości, ale i smutki, uniesienia, ale i lęki. Dopełniają nas spotkane w życiu osoby. Spełniamy się w swoich pasjach. Poczucie pełni jest akceptacją wszystkiego, co w sobie nosimy, zrozumieniem sprzeczności i przyjęciem różnorodności, która nas wyróżnia mówi artystka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co wchodzi w skład kolekcji „PEŁNIA”?

Kolekcja jest złożona z naszyjników (z pojedynczą kulą na długim łańcuchu, jak i z tworzących całość wielu kul), pierścionków i sygnetów do noszenia samodzielnie lub po kilka na raz, kolczyków i nausznic, bransolet, a także uzupełniających dodatków – broszek czy spinek do włosów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Biżuteria z kolekcji jest uniwersalna i inkluzywna – poszczególne elementy są uniseksowe, do noszenia według własnych interpretacji, na własnych zasadach. W kampanii na swój sposób biżuterię interpretuje Mikołaj Krajewski – syn Katarzyny Nosowskiej.  

Więcej informacji o kolekcji na stronie.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

PS Lew, rap i meduza. Krzysztof Zalewski stworzył kolekcję we współpracy z YES

PS2 Martyna Wojciechowska i W.Kruk stworzyli inkluzywne perfumy inspirowane żywiołami