Katarzyna Obuchowicz, która przez ostatnie cztery lata pełniła funkcję Dyrektora Marketingu Brown Forman Polska, będzie odpowiedzialna za budowanie obszaru komunikacji korporacyjnej oraz relacji zewnętrznych. Stanowisko, które objęła ma kluczowe znaczenie z punktu widzenia kreowania wizerunku firmy, jako organizacji wspierającej oraz inicjującej działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu. Do zadań Obuchowicz należy zarządzanie komunikacją wewnętrzną z pracownikami w Polsce, regionie oraz na poziomie globalnym, a także utrzymywanie kontaktów i budowanie relacji z otoczeniem zewnętrznym, w tym z partnerami biznesowymi czy udziałowcami.
W związku z tym, na stanowisko Dyrektora Marketingu w Polsce powołany został Alexander Gorelin, dotychczasowy Kierownik ds. Marketingu w Rosji. Do jego obowiązków należy tworzenie polityki marketingowej firmy w oparciu o jej długookresową strategię. Objęcie przez Gorelina nowego stanowiska jest kolejnym etapem realizacji jego ścieżki zawodowej, wypracowanej w ramach Programu Rozwoju Liderów, wewnętrznej inicjatywy Brown-Forman. Celem programu jest efektywne kierowanie karierą zawodową uczestniczących w nim osób oraz optymalne wykorzystywanie potencjału wszystkich pracowników.
Zobacz również
Zmiany personalne, w wyniku których zmienił się zakres obowiązków Katarzyny i Alexandra, to część globalnej strategii rozwoju Brown-Forman – mówi Ricardo Cupido, Dyrektor Generalny Brown-Forman Polska. Celem reorganizacji jest rozwijanie pracowników poprzez optymalne wykorzystanie ich potencjału oraz zaangażowanie ich w te obszary działalności firmy, w których ich wiedza i doświadczenie przyniosą największe korzyści. Alexander przez wiele lat poznawał realia bardzo wymagającego rosyjskiego rynku. Wkraczając w polskie struktury wniesie ogromny potencjał, entuzjazm oraz wiedzę. Katarzyna ze swoim wieloletnim doświadczeniem i zrozumieniem lokalnego rynku, jak i świetną znajomością kultury naszej firmy i zasad jakimi się kierujemy, jak nikt inny będzie w stanie stworzyć strategię komunikacji i działań z obszaru CSR, które są jednym z najważniejszych filarów naszego biznesu na świecie – dodaje Cupido.
Katarzyna Obuchowicz związana jest z Brown-Forman Polska od 2004 roku. Na początku swojej kariery w BF odpowiedzialna była za rozwój marki Finlandia® Vodka w Polsce, później również w Rosji. Od 2011 r. pełniła funkcję Dyrektora Marketingu Brown-Forman Polska.
Aleksander Gorelin pełnił dotychczas rolę Marketing Managera w Rosji, gdzie prowadził swój dział oraz odpowiadał za rozwój marek z portfolio firmy. Zanim dołączył do Brown-Forman w 2012 roku, pracował w sektorze reklamowym w Kijowie, a następnie spędził 8 lat w Procter&Gamble.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing