Katarzyna Partyka posiada ponad 15-letnie doświadczenie w pracy z produktami cyfrowymi – którego początki sięgają pracy dla portali Onet.pl i Interia.pl. Opieką projektów klienckich dla agencji marketingowych zajmuje się już od ośmiu lat – ostatnio w agencjach PromoTraffic, Harbingers, a od listopada 2020 w agencji Semahead na stanowisku senior customer success manager.
Partyka specjalizuje się w prowadzeniu omnichannelowych projektów digital marketingowych w modelu performance’owym. Zakres jej ekspertyzy to media planning, project management oraz praca na rzecz dostarczania wzrostów dla marek rozwijających swój biznes w kanałach internetowych.
Zobacz również
W swojej dotychczasowej karierze miała okazję zarządzać projektami marek takich, jak: Amol, BP, Puccini, Aluprof, Kopalnia Soli Wieliczka.
Numbers & intuition obsługuje m.in. takich klientów jak Chocolissimo, VITKAC.com czy Volvo Wadowscy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]