Katarzyna Uziembło dołącza do działu obsługi klienta agencji hyperCREW na stanowisko Account Managera

hyperCREW wzmacnia dział obsługi klienta – dołącza do niego Katarzyna Uziembło, na stanowisko Account Managera.
O autorze
1 min czytania 2016-09-16

Agencja hyperCREW wzmacnia dział obsługi klienta. Dołącza do niego Katarzyna Uziembło, która na stanowisku Account Managera zajmie się obsługą m.in. GlaxoSmithKline, Maoam (marka Haribo), Grupy Żywiec oraz BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego (Grupa Bosch).

Katarzyna Uziembło ma 7-letnie doświadczenie w pracy w branży marketingowej. Bezpośrednio przed dołączeniem do hyperCREW zajmowała stanowisko Client Service Director w Valkea Media. Wcześniej w agencji ClearSense jako Project Manager/Product Manager pracowała nad projektami dla klubu Legia Warszawa, a w agencji Xconcept, na stanowisku Interactive Project Leader/Project Manager, obsługiwała m.in. firmy i marki: Ambra, Colian, COTY, Procter & Gamble, L’Oreal, Chiquita Europe B.V., Unimil, Dax Cosmetics. Karierę w branży rozpoczynała w agencji Synerway przy obsłudze takich klientów jak: GTI Travel, Ronson, Orbis, City Index, Green House Development.

Katarzyna Uziembło jest absolwentką Dziennikarstwa/UKSW i Prawa/Wyższa Szkoła Prawa i Administracji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj