TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kaufland będzie personalizować reklamy w swoich sklepach

Kaufland będzie personalizować reklamy w swoich sklepach
W wybranych sklepach sieci Kaufland instalowane są nowoczesne nośniki informacyjne – digital signage – pozwalają one na personalizowanie reklam kierowanych do klientów.
O autorze
1 min czytania 2019-08-01

Nowoczesne ekrany digital signage przede wszystkim pozwalają na personalizowanie reklam czy wybranych komunikatów i dopasowanie ich np. do danego regionu czy nawet konkretnego sklepu.

W przypadku sieci Kaufland, wyświetlane reklamy będą dopasowane do miejsca, w którym umieszczony jest dany ekran. Przed wejściem do sklepu emitowane są komunikaty na temat aktualnej oferty marki oraz najnowsze kampanie reklamowe. W dalszej części marketu kilkanaście kolejnych ekranów przedstawia ofertę dotyczącą najbliższych regałów, natomiast przy wyjściu ze sklepu na wyświetlaczu klientom ukaże się reklama z ofertą na nadchodzący tydzień.

Ekrany digital signage są wdrażane w wybranych sklepach sieci Kaufland po pozytywnym zakończeniu testów w zeszłym roku. W tym momencie wyświetlacze można znaleźć w ponad 40 sklepach marki, m.in. we Wrocławiu, Krakowie czy Lublinie, natomiast do końca roku będą wprowadzane w kolejnych placówkach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Pod koniec czerwca br. sieci handlowe Lidl i Kaufland nawiązały współpracę z marką Volkswagen, w ramach której przed wybranymi supermarketami w Berlinie pojawią się publiczne stacje ładowania samochodów elektrycznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się