Nowoczesne ekrany digital signage przede wszystkim pozwalają na personalizowanie reklam czy wybranych komunikatów i dopasowanie ich np. do danego regionu czy nawet konkretnego sklepu.
W przypadku sieci Kaufland, wyświetlane reklamy będą dopasowane do miejsca, w którym umieszczony jest dany ekran. Przed wejściem do sklepu emitowane są komunikaty na temat aktualnej oferty marki oraz najnowsze kampanie reklamowe. W dalszej części marketu kilkanaście kolejnych ekranów przedstawia ofertę dotyczącą najbliższych regałów, natomiast przy wyjściu ze sklepu na wyświetlaczu klientom ukaże się reklama z ofertą na nadchodzący tydzień.
Zobacz również
Ekrany digital signage są wdrażane w wybranych sklepach sieci Kaufland po pozytywnym zakończeniu testów w zeszłym roku. W tym momencie wyświetlacze można znaleźć w ponad 40 sklepach marki, m.in. we Wrocławiu, Krakowie czy Lublinie, natomiast do końca roku będą wprowadzane w kolejnych placówkach.
Pod koniec czerwca br. sieci handlowe Lidl i Kaufland nawiązały współpracę z marką Volkswagen, w ramach której przed wybranymi supermarketami w Berlinie pojawią się publiczne stacje ładowania samochodów elektrycznych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing