Kaufland będzie personalizować reklamy w swoich sklepach

Kaufland będzie personalizować reklamy w swoich sklepach
W wybranych sklepach sieci Kaufland instalowane są nowoczesne nośniki informacyjne – digital signage – pozwalają one na personalizowanie reklam kierowanych do klientów.
O autorze
1 min czytania 2019-08-01

Nowoczesne ekrany digital signage przede wszystkim pozwalają na personalizowanie reklam czy wybranych komunikatów i dopasowanie ich np. do danego regionu czy nawet konkretnego sklepu.

W przypadku sieci Kaufland, wyświetlane reklamy będą dopasowane do miejsca, w którym umieszczony jest dany ekran. Przed wejściem do sklepu emitowane są komunikaty na temat aktualnej oferty marki oraz najnowsze kampanie reklamowe. W dalszej części marketu kilkanaście kolejnych ekranów przedstawia ofertę dotyczącą najbliższych regałów, natomiast przy wyjściu ze sklepu na wyświetlaczu klientom ukaże się reklama z ofertą na nadchodzący tydzień.

Ekrany digital signage są wdrażane w wybranych sklepach sieci Kaufland po pozytywnym zakończeniu testów w zeszłym roku. W tym momencie wyświetlacze można znaleźć w ponad 40 sklepach marki, m.in. we Wrocławiu, Krakowie czy Lublinie, natomiast do końca roku będą wprowadzane w kolejnych placówkach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Pod koniec czerwca br. sieci handlowe Lidl i Kaufland nawiązały współpracę z marką Volkswagen, w ramach której przed wybranymi supermarketami w Berlinie pojawią się publiczne stacje ładowania samochodów elektrycznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się