Dynamiczna ekspansja jest jednym z głównych elementów strategii sieci Kaufland w Polsce. Jej plan zakłada otwarcie średnio 10 placówek w ciągu roku. 24 lutego sieć powiększy się o trzy kolejne placówki. Usytuowanie sklepów potwierdza otwartość detalisty na różne koncepty. Dwa obiekty – w Starachowicach oraz Koszalinie – znajdują się w centrach handlowych. Natomiast sklep w Białymstoku jest pierwszym obiektem sieci w koncepcie mixed-use. Market wraz z innymi punktami handlowo-usługowymi znajduje się na parterze budynku mieszkalnego. Wyróżnikiem wszystkich sklepów jest one-stop-shopping, czyli dostęp do szerokiej oferty produktów i usług w jednym miejscu.
Zobacz również
W trosce o komfort klientów i środowisko
Kaufland dużo uwagi przykłada do rozwiązań, które zapewniają konsumentom najwyższy komfort zakupów. Dla wygody kupujących w nowych sklepach umieszczono m.in. szafki depozytowe, gdzie kupujący mogą zostawić rzeczy osobiste oraz zakupy zrobione w innych placówkach, a także punkt informacji, gdzie można uzyskać pomoc, a także np. sprawdzić stan punktów PAYBACK. W sklepach zastosowano również wiele cyfrowych rozwiązań – kasy samoobsługowe, panele dotykowe, dzięki którym można sprawdzić cenę i skład produktów oferowanych na wagę czy ekrany wyświetlające aktualną ofertę promocyjną oraz treści dot. zrównoważonego rozwoju.
Dbając o środowisko, Kaufland zastosował w obiektach energooszczędne oświetlenie LED a przy dziale owoców i warzyw elektroniczne etykiety cenowe, które pozwalają zmniejszyć zużycie papieru. W sklepach znajdują się także automaty przyjmujące kaucjonowane butelki, za które klienci mogą otrzymać bon na zakupy w sklepach sieci.
Atrakcje z okazji otwarcia
Z okazji otwarcia sklepów Kaufland przygotował dla klientów wiele atrakcji. Jedną z nich jest konkurs Koło Szczęścia, w którym można wziąć udział od czwartku 24 lutego do soboty 26 lutego w godz. 10-18, okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. W puli nagród są produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites, K-Bio, Liv&Bo (artykuły dekoracyjne inspirowane Skandynawią) oraz Bevola (artykuły do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny). Dodatkowo dla klientów odwiedzających nowo otwarte markety w dniu 24 lutego Kaufland przygotował również poczęstunek oraz upominki – balony, róże i żetony do wózków. Z okazji tłustego czwartku pierwszych 1000 klientów w danym sklepie otrzyma pączka w prezencie. W dniach 24 lutego – 2 marca kupujący mogą także liczyć na specjalną ofertę promocyjną. Niespodzianki czekają również na uczestników programu lojalnościowego PAYBACK – wystarczy od 24 lutego do 2 marca zrobić zakupy za minimum 100 złotych, aby otrzymać 1000 punktów PAYBACK, co stanowi równowartość 10 złotych do wydania na zakupy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing