Kaufland rozszerza ofertę kosmetyków naturalnych o artykuły beBIO Ewy Chodakowskiej

O autorze
1 min czytania 2022-07-01

Jak wynika z badań, już co 10. Polak wybiera kosmetyki naturalne podczas każdych lub prawie każdych zakupów kosmetycznych[1]. Cenimy je przede wszystkim za prosty skład, mniejsze ryzyko podrażnień, skuteczne działanie i recepturę przyjazną środowisku. Aby zagwarantować klientom jeszcze większy dostęp do tego typu artykułów, Kaufland wprowadził na stałe do oferty kosmetyki naturalne marki beBIO, których współtwórczynią jest polska trenerka fitness Ewa Chodakowska – znana z promowania zdrowego stylu życia.

Już prawie połowa Polaków cierpi na różnego rodzaju alergie[2]. Stosowanie naturalnych wyciągów roślinnych zamiast sztucznych substancji minimalizuje ryzyko ich wystąpienia. Proaktywna postawa w poszukiwaniu odpowiednich dla swoich potrzeb produktów, sprawia, że rynek kosmetyków naturalnych jest stale udoskonalany i rozwijany zgodnie z oczekiwaniami klientów.

Miłośnicy kosmetyków naturalnych mogą znaleźć w sklepach Kaufland produkty marki beBIO. W ofercie dostępne są dezodoranty oparte na naturalnym minerale, odżywczy krem do rąk na bazie lilii i białej herbaty lub miodu i wanilii. Wśród kosmetyków znajdują się również naturalne szampony i odżywki stworzone z myślą o wielu potrzebach, które pozwolą zadbać o włosy suche, farbowane, normalne i przetłuszczające się.

Receptury produktów marki beBIO w 99% zawierają składniki pochodzenia naturalnego. Dodatkowo artykuły są wegańskie i nietestowane na zwierzętach, co potwierdzają certyfikaty Fundacji VIVA oraz Peta Cruelty Free & Vegan. Produkty wyróżnia także przyjazna środowisku produkcja, opakowania kosmetyków zostały stworzone z plastiku z recyklingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sieć Kaufland niedawno wprowadziła do oferty także markę własną bevola naturals, która obejmuje kosmetyki naturalnie bez silikonów, parafiny i drobin mikroplastiku. W zależności od sklepu asortyment marki obejmuje: żele pod prysznic, balsamy i masła do ciała, mydła, szampony, odżywki i maski do włosów w różnych wariantach. 

[1] Raport „Rynek kosmetyków naturalnych w Polsce 2021. Prognozy rozwoju na lata 2021-2026”, PMR, 2021

Słuchaj podcastu NowyMarketing

[2] „Alergie wśród Polaków”, Biostat, 2017

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się