Kaufland tworzy wirtualny świat na platformie Roblox

Kaufland tworzy wirtualny świat na platformie Roblox
Kaufland rozpoczyna kolejną przygodę w wirtualnej przestrzeni – tym razem na platformie Roblox. „Kaufland World” w charakterystycznym kształcie litery „K” jest już dostępny dla użytkowników, którzy mogą m.in. poszukiwać skarbów, przygotowywać zdrowe koktajle i dania oraz zbierać wirtualne owoce i warzywa.
O autorze
1 min czytania 2024-01-23

Gra zaprojektowana przez sieć ma w rozrywkowy sposób wprowadzić młodych miłośników gier w tematy istotne społecznie, takie jak ograniczenie marnowania żywności i świadome odżywianie.

Kaufland opracował własną przestrzeń na platformie Roblox dla wszystkich krajów, w których obecna jest sieć. W „Kaufland World”, mającym charakterystyczny kształt litery „K”, użytkownicy mogą m.in. zbierać wirtualne owoce i warzywa, przygotowywać smakowite dania oraz sprawdzić swoje umiejętności w poszukiwaniu skarbów. Gra posiada również walor edukacyjny w postaci zadań, które mają przybliżyć użytkownikom tematykę świadomego odżywiania i ograniczenia marnowania żywności. Produkty, które zostały zebrane, ale nie są potrzebne do przygotowania potraw, można uratować przed zmarnowaniem, przy okazji otrzymując punkty Kaufland Card. Punkty można później wykorzystać do odblokowania kolejnych funkcji, stroju dla awatara lub zakupu określonych przedmiotów. Ponadto użytkownicy mogą zdobywać „punkty świeżości” – jeżeli pokonają tor przeszkód lub przygotują koktajle i dania według dedykowanych przepisów.

– Widzimy bardzo duży potencjał w rozwiązaniach oferowanych przez platformę Roblox, dlatego postanowiliśmy stworzyć naszą autorską wirtualną rzeczywistość. Jest w niej duża dawka zabawy, ale także edukacji, która  – mamy nadzieję  – przypadnie do gustu wszystkim klientom sieci oraz użytkownikom platformy – mówi Marta Rumak, dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska.

 W „Kaufland World” znajduje się też wirtualny sklep sieci, specjalna przestrzeń do robienia selfie, która odkrywa tajniki czekających gracza przygód czy strefa treningowa umożliwiająca fizyczne przygotowanie do czekających w grze wyzwań.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: materiały prasowe Kaufland

PS Rowerowa Planeta Škody w Robloxie. Kolejna marka edukuje przez zabawę

8 listopada 2023 r. w popularnej grze Roblox rozpoczęła się rowerowa przygoda edukacyjna, w której na graczy czekają różne wyzwania. Škoda przygotowała serię misji rowerowych, a każdy uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad ruchu drogowego podczas ich wykonywania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Żabka wkracza do świata Fortnite. Mapa wzorowana na Poznaniu areną rywalizacji o żappsy

Żabka wprowadza kolejne rozwiązania, które pozwolą jej być jeszcze bliżej swoich klientów. Od teraz każdy kochający współzawodnictwo online może konkurować z graczami z całego świata w jednej z najpopularniejszych gier – Fortnite.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3 PKO Bank Polski otrzymał nagrodę Global Retail Banking Innovation Award 2023 za budowanie obecności marki w Metaverse

PKO Bank Polski zwyciężył w międzynarodowym konkursie Global Retail Banking Innovation Awards 2023 w kategorii “Outstanding Customer Relations & Brand Engagement Initiative”.