Od 31 marca br. w ofercie sieci Kaufland dostępne są test firmy LOMINA AG, dzięki któremu klienci mogą zorientować się, czy przebyli infekcję na podstawie obecności przeciwciał wytwarzanych przez organizm po kontakcie z koronawirusem.
Wykonanie testu opiera się na samodzielnym pobraniu próbki krwi, a następnie umieszczeniu jej na pasku testowym. Wynik badania pojawi się w ciągu 3-10 minut. Wskazówki dotyczące jego interpretacji można znaleźć w instrukcji załączonej do opakowania. Sieć jednak zaznacza, żew związku z tym, że test nie informuje, czy osoba testowana jest aktualnie zakażona koronawirusem, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości każdorazowo należy skorzystać z porady lekarskiej.
Zobacz również
Dokładność testu, zgodnie z informacją podaną przez producenta, wynosi 94%.
Kaufland to kolejna sieć – zaraz po Lidlu i Biedronce – która zdecydowała się wprowadzić do sprzedaży testy na obecność przeciwciał wirusa SARS-COV-2.
IKEA zainicjowała nietypową akcję w swoich wybranych izraelskich sklepach – przed zakupami klienci otrzymywali szczepionkę przeciwko COVID-19.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Lidl w Stanach Zjednoczonych zapowiedział, że będzie nagradzał tych pracowników, który zaszczepią się przeciwko Covid-19. Każdy z nich otrzyma premię w wysokości 200 dolarów. Czy taka forma zachęcania do szczepień jest dobra?