3 października br. sieć Kaufland ogłosiła wprowadzenie nowej opcji, która z pewnością ucieszy wiele osób dbających o środowisko – zakupy na wagę do własnych opakowań. Usługa ta testowana jest już w 11 marketach w Polsce i obejmuje produkty ze stoisk z obsługą, czyli sery, wędliny i produkty garmażeryjne – z wyłączeniem mięsa i drobiu.
Aby skorzystać z tej możliwości, o zamiarze dokonania zakupu do opakowania własnego należy poinformować pracownika Punktu Informacyjnego marketu. Jeśli opakowanie posiada atest dopuszczający je do kontaktu z żywnością, jest czyste, szczelne i nieuszkodzone, pracownik Kaufland oznaczy je specjalną naklejką, która będzie stanowiła informację dla obsługującego stoisko, że sery, wędliny czy produkty garmażeryjne mogą trafić do pojemnika.
Zobacz również
Nowa usługa przechodzi teraz fazę miesięcznych testów. Jeżeli wypadną pomyślnie, niewykluczone, że opcja zakupów na wagę do własnych opakowań zostanie wprowadzona na stałe.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Podobną usługę wprowadził w lipcu br. Carrefour, a w niedalekiej przyszłości planuje wdrożyć także E.Leclerc.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Pod koniec sierpnia Kaufland wprowadził też torby wielokrotnego użytku.