Kaufland wprowadza opcję zakupów na wagę do własnych opakowań

Kaufland wprowadza opcję zakupów na wagę do własnych opakowań
Sieć Kaufland testuje możliwość pakowania produktów ze stoisk z obsługą do opakowań własnych klientów. Od początku października z usługi można skorzystać w 11 marketach w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2019-10-04

3 października br. sieć Kaufland ogłosiła wprowadzenie nowej opcji, która z pewnością ucieszy wiele osób dbających o środowisko – zakupy na wagę do własnych opakowań. Usługa ta testowana jest już w 11 marketach w Polsce i obejmuje produkty ze stoisk z obsługą, czyli sery, wędliny i produkty garmażeryjne – z wyłączeniem mięsa i drobiu.

Aby skorzystać z tej możliwości, o zamiarze dokonania zakupu do opakowania własnego należy poinformować pracownika Punktu Informacyjnego marketu. Jeśli opakowanie posiada atest dopuszczający je do kontaktu z żywnością, jest czyste, szczelne i nieuszkodzone, pracownik Kaufland oznaczy je specjalną naklejką, która będzie stanowiła informację dla obsługującego stoisko, że sery, wędliny czy produkty garmażeryjne mogą trafić do pojemnika. 

Nowa usługa przechodzi teraz fazę miesięcznych testów. Jeżeli wypadną pomyślnie, niewykluczone, że opcja zakupów na wagę do własnych opakowań zostanie wprowadzona na stałe.

depositphotos.com 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Podobną usługę wprowadził w lipcu br. Carrefour, a w niedalekiej przyszłości planuje wdrożyć także E.Leclerc.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pod koniec sierpnia Kaufland wprowadził też torby wielokrotnego użytku.