Supermarket online delio wychodzi z wirtualnego świata i rusza w miasto. Już od najbliższego weekendu mieszkańcy Warszawy oraz Piaseczna, Józefosławia czy Konstancina będą mieli okazję spotkać w najpopularniejszych parkach mobilną kawiarnię zorganizowaną przez delio. Każdy zainteresowany będzie mógł napić się za darmo kawy, a także, dzięki kodom QR… zrobić zakupy w delio.
Co weekend aż do połowy września mobilna kawiarnia będzie pojawiać się na popularnych trasach spacerów w miejscach, gdzie działa supermarket online delio. Jego asortyment rozrasta się z dnia na dzień i w tej chwili wynosi ponad 5000 produktów. Spacerowicze przy kubku kawy będą mogli zapoznać się z potencjałem delio, o którym opowie im hostessa. W niektórych lokalizacjach supermarket online będzie prezentował szerokość swojej oferty z pomocą lodówki i kodów QR.
Zobacz również
Skanuj, przejrzyj i kup
W niektórych lokalizacjach przy mobilnej kawiarni stanie specjalna lodówka z hasłem akcji „Pełna lodówka na wyciągnięcie ręki”. Zostanie ona wypełniona przykładowymi produktami spożywczymi z licznych kategorii, które znajdują się w delio. Przy każdym z nich znajdzie się kod QR – po jego zeskanowaniu użytkownik przeniesie się na stronę z danym artykułem. W kolejnym kroku wystarczy dodać go do koszyka i kontynuować zakupy za pośrednictwem dedykowanych kodów lub jedynie poprzez stronę. Na miejscu obecny będzie również asystent, który pomoże w zrobieniu pierwszych zakupów na stronie delio i opowie o możliwościach, jakie daje usługa.
Nasza akcja trwa pięć tygodni, do 11 września. Będzie można nas spotkać w lokalizacjach, gdzie Polacy najchętniej spędzają swój wolny czas. Chcemy wyjść do nich z przestrzeni internetowej i pokazać, że dzięki nam mogą zaoszczędzić najcenniejszą walutę na świecie, czyli czas – mówi Maciej Nowakowski, COO Lite e-Commerce.
W pierwszy weekend sierpnia mobilna kawiarnia supermarketu online delio zawita do Piaseczna. Mieszkańcy natrafią na nią zarówno w sobotę, jak i w niedzielę w Parku Miejskim im. Książąt Mazowieckich. W kolejną sobotę kawiarnia nie opuści jeszcze Piaseczna. Spotkają ją osoby wypoczywające 13 sierpnia na łonie natury w rejonie Górek Szymona.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Dzień później kawiarnia odwiedzi Park Nivea w Józefosławiu. Natomiast dwa ostatnie weekendy sierpnia to szansa dla warszawiaków, którzy z możliwościami delio będą mogli zapoznać się najpierw w Parku Lasek Brzozowy na Ursynowie, a następnie przy Stawach Brustmana na Bielanach. Informacje na temat kolejnych lokalizacji będzie można na bieżąco znaleźć na instagramie delio.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
delio – asystent w codziennych zakupach
delio przekonuje, że oferowana usługa opiera się na prostych założeniach – chce odpowiadać na potrzeby klientów, którzy doceniają wysoką jakość, szukają szerokiego asortymentu, a jednocześnie w natłoku obowiązków chcą znaleźć czas na to, co dla nich ważne. Twórcy rozwiązania porównują delio do codziennego asystenta, który nie tylko dostarczy klientom to, czego potrzebują, ale również sprawi, że zakupy staną się łatwiejsze oraz o wiele szybsze. Zagwarantować ma to między innymi najszybsza dostawa produktów w tym segmencie rynku, co w połączeniu z dużym wyborem artykułów sprawia, że użytkownicy nie muszą planować zakupów kilka dni do przodu. Co więcej, delio oferuje specjalną promocję, co obok czasu pozwoli zaoszczędzić również pieniądze.
Na nowych, jaki i starych użytkowników delio czeka specjalny kod „LATO” (należy pamiętać o wielkich literach), dzięki któremu mogą zaoszczędzić aż do 400 zł. Do aktywacji promocji wystarczy, że wartość zamówionych produktów przekroczy 100 zł. Po wpisaniu kodu w koszyku rabat zostanie automatycznie naliczony. Akcja trwa do 30 września bieżącego roku. Regulamin promocji jest dostępny na delio.com.pl
Zamówienia dostarczane są codziennie od 7:00 do 23:00, również w niedziele i święta. Co więcej, w trakcie zakupów możemy wybrać optymalny termin dostawy, nawet w ciągu godziny od złożenia zamówienia.