Każdego dnia Provident spłaca jedną pożyczkę

W ramach świątecznej kampanii Provident Polska, największej firmy pożyczkowej w Polsce, trwa konkurs „Wygraj pożyczkę”. Grudzień to szczególny czas – świąteczna aura, śnieg, zapach korzennych przypraw i iglaków sprzyjają obdarowywaniu się, a emocje towarzyszące spełnionym marzeniom są bezcenne.
O autorze
1 min czytania 2016-12-08

Do tej pory wyłoniono już 14 laureatów, którym firma spłaci pożyczkę.

Tegorocznej świątecznej kampanii Providenta towarzyszy specjalna propozycja dla klientów. Każdy, kto w terminie od 9 listopada do 28 grudnia skorzysta z oferty firmy (Pożyczki Samoobsługowej lub Pożyczki Dopasowanej) i nie odstąpi od niej, będzie mógł wziąć udział w konkursie „Wygraj pożyczkę”. By móc skorzystać z promocji należy w ciągu 14 dni od daty wzięcia pożyczki wysłać SMS pod numer 600 400 354, w treści wpisując numer pożyczki oraz odpowiedź na pytanie konkursowe „Napisz co w święta LICZY SIĘ dla Ciebie najbardziej?”

Nagrodą dla 50 zwycięzców jest równowartość całkowitej kwoty pożyczki udzielonej w czasie konkursu oraz kwoty związanych z nią kosztów, przeznaczone na całkowitą spłatę pożyczki. Zgodnie z regulaminem, jury wybierze najbardziej kreatywne odpowiedzi. Do tej pory 14 osób wygrało już spłatę pożyczki. Konkurs trwa do 28.12.2016 r. Informacje nt. regulaminu konkursu oraz zwycięzców można znaleźć na stronie: www.provident.pl/konkurs

Okres świąteczny to szczególny czas, w którym wzajemnie się obdarowujemy, chcąc podziękować za obecność naszym bliskim. W Provident Polska wierzymy w plany, cele i marzenia naszych klientów, dlatego tak ważny jest dla nas kontekst naszego codziennego życia. Dzięki konkursowi chcemy dowiedzieć się, co liczy się dla nich najbardziej – mówi Katarzyna Szerling, Dyrektor ds. Marketingu Provident Polska. – Poprzez zorganizowany w ramach świątecznej kampanii konkurs, chcemy pomóc zrealizować cele naszych klientów. To, co jest dla nas najważniejsze, to emocje towarzyszące spełnionym marzeniom – podsumowuje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tegoroczna kampania świąteczna marki opiera się na magii liczb – dwanaście potraw przygotowanych na cztery ręce, liczba uderzeń serca dziecka, które rozpakowuje prezent, czy oczekiwanie na pierwszą gwiazdkę. Spoty wprowadzają odbiorcę w świat konsumenta, pozwalają zasiąść mu przy wigilijnym stole i poczuć magię świąt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing