McDonald’s ponownie stawia na oryginalność i prostotę. Tym razem prezentuje kampanię związaną z motoryzacją. Niektórzy mogą być zaskoczeni tym, co wspólnego mają samochody i znana sieć fast foodów. Punkt wspólny jest w tym przypadku oczywisty – McDrive, czyli uwielbiana przez wiele osób możliwość złożenia i odebrania zamówienia bez wychodzenia z auta.
Jeden z oddziałów DDB Group z Nowej Zelandii zwrócił uwagę na różnorodność pojazdów, które pojawiają się przy okienku McDonald’s. Na drive-thru pojawiały się najbardziej powszechne, znane marki średniej klasy, ale również te uznawane za najdroższe na świecie, np. Ferrari.
Zobacz również
Obserwacje stały się inspiracją dla powstania kampanii. Zespół DDB Group z Nowej Zelandii uwiecznił kilka marek pojazdów, umieścił je na jednym plakacie i stworzył reklamę, która pojawiła się przede wszystkim w lokalnej prasie.
Źródło: thedrum.com
Kultowy tekst „I’m Lovin’ It”, z którego znana jest sieć McDonald’s został w kampanii przekształcony na hasło „Loved by all”, by pokazać, że każdy czerpie przyjemność z jedzenia w popularnym fast foodzie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: thedrum.com
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Big Mac jest tak kultowy, że… będzie mógł rozdawać autografy
Nie da się ukryć, że Big Mac to jedna z najbardziej popularnych kanapek dostępnych w menu McDonald’s. Poza tym, że posiada własne muzeum, teraz będzie mógł rozdawać autografy.
PS2 Zamów McDonald’s… skanując scenę w filmie lub serialu
McDonald’ wykorzystał fakt, że pojawia się w wielu filmach i serialach – teraz umożliwia zeskanowanie swoich produktów, które pojawiają się w różnych scenach i bezpośrednie zamówienie ich poprzez aplikację.