Każdy polski e-commerce potrzebuje performance marketingu

Rosnące koszty pozyskania nowego klienta na zagranicznych, bardziej rozwiniętych rynkach, powinny zmobilizować polską branżę e-commerce do przygotowania się na związane z tym problemem wyzwania.
O autorze
1 min czytania 2015-08-24

O najskuteczniejszych rozwiązaniach marketingowych dla rodzimego e-handlu czytamy w najnowszym Trendbooku performance marketingu w e-commerce, wydanym właśnie przez Grupę Unity.

W dobie ciągłych zmian na rynku sprzedaży internetowej oraz wynikających z nich rosnących wyzwań warto zadbać przede wszystkim o synergię działań marketingowych. Walka o klienta w e-commerce przynosi efekty jedynie wtedy, gdy toczy się na wielu frontach jednoczenie, przy zachowaniu spójności wszystkich działań i ciągłej obserwacji wyników.

Każdy sklep internetowy musi zwracać coraz większą uwagę na sposób gospodarowania budżetem marketingowym, ROI z generowania ruchu, czy optymalizację konwersji. Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy, z jego szeroką paletą możliwych usług i rozliczeń, idealnie wpisuje się w realizację tych wyzwań – komentuje Marcin Cichoń, Performance Marketing Manager w Grupie Unity.

Najnowszy Trendbook to przewodnik po światowych trendach performance marketingu, powstały na bazie wieloletnich doświadczeń w prowadzeniu kampanii marketingowych oraz treści zwartych w magazynie Imagine, cyklicznej publikacji Grupy Unity. Powstał z myślą o właścicielach i managerach e-commerce, którzy chcą zwiększyć efektywność swoich działań poprzez najnowsze strategie SEO, skuteczne generowanie ruchu przy wykorzystaniu Google Shopping oraz kampanii marketingowych dla urządzeń mobilnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Darmowe wydanie publikacji jest już dostępne do pobrania na stronie internetowej.

Patronat medialny nad wydaniem objęli: NowyMarketing, MamStartup, Marketer +, Mensis.pl, Online Marketing Polska, SprawnyMarketing.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się