Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

KERRIS wygrywa przetarg na obsługę Jana Niezbędnego

Agencja KERRIS zajmie się kompleksową obsługą profilu na Facebooku oraz Instagramie marki Jan Niezbędny.
O autorze
0 min czytania 2022-05-17

Sarantis, właściciel marki Jan Niezbędny, powierzył KERRIS obsługę jej social mediów w zakresie planowania, tworzenia i publikacji contentu w kanałach Facebook oraz Instagram, a także działań reklamowych. Agencja odpowiada również za strategię, koncept kreatywny i aktywację w obu profilach.

Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu. Wcześniej Sarantis powierzył agencji stworzenie mapy strony, specyfikacji, architektury informacji i koncepcji graficznej, a także programowanie oraz wdrożenie nowej strony marki Jan Niezbędny.