W pierwszym spocie, którego premiera telewizyjna zaplanowana jest na 1 października, Spacey reklamować będzie Konto Godne Polecenia.
Spacey, dwukrotny zdobywca Oscara, wybitny aktor, znany m.in. z takich filmów jak American Beauty, K-PAX, czy też bardzo popularnego ostatnio serialu House of Cards, będzie przekonywał Polaków do oferty Banku Zachodniego WBK. Wybór jest nieprzypadkowy, bowiem błyskotliwy, nieoczywisty, znany z nieprzeciętnej inteligencji i poczucia humoru aktor, świetnie wpisuje się w nowe pozycjonowanie Banku Zachodniego WBK – banku dla tych, którzy wymagają więcej – skuteczności w działaniu i nowoczesnych rozwiązań.
Zobacz również
– Kolejny etap połączenia, tzw. migracja marki, jest okazją do wprowadzenia nowej platformy komunikacyjnej inicjującej wzmocnienie wizerunku banku – mówi Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu. – Wybierając Kevina Spacey zależało nam przede wszystkim na podkreśleniu takich elementów pozycjonowania jak skuteczność i nowoczesność. Kevin Spacey idealnie pomaga sportretować docelowego klienta: wymagającego, ceniącego jakość i relację. Z drugiej strony aktor dobrze komunikuje się z młodszą grupą docelową: docenia niekonwencjonalne rozwiązania, zachęca do oryginalnych pomysłów wykorzystujących nowe technologie czy kanały komunikacji. Jego charyzmatyczna osobowość idzie w parze z filozofią banku, który także stale poszukuje i proponuje klientom innowacyjne podejście ułatwiające szeroko rozumiane „bankowanie”. Spacey jest gwiazdą największego formatu – uważany obecnie za jednego z trzech najlepszych aktorów na świecie, swoim udziałem w naszych reklamach wesprze nowe pozycjonowanie banku, który po integracji oraz migracji marki umocni swój wizerunek i pozycję trzeciej największej instytucji finansowej w Polsce.
Pierwszym produktem promowanym w jesiennej kampanii będzie Konto Godne Polecenia. W witrynach oddziałów Banku Zachodniego WBK pojawi się reklama z Kevinem Spacey zachęcającym do skorzystania z oferty banku. Kampania zakłada wykorzystanie m.in. TV, prasy, internetu, siatek wielkoformatowych na budynkach, ekranów bankomatów, monitorów LCD w placówkach banku oraz mediów społecznościowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ogólnopolska promocja w prasie oraz Internecie, głównie na portalach informacyjnych i społecznościowych, rozpocznie się 23 września, tydzień później, 1 października nastąpi premierowa emisja spotów reklamowych w TV. Do końca roku Bank Zachodni WBK planuje jeszcze kilka odsłon reklamowych przedstawiających ofertę banku z udziałem nowej gwiazdy.
Za kreacje reklamowe odpowiada agencja Red8 Advertising. Zakupem mediów zajął się dom mediowy STARCOM. Reżyserem spotów jest Jurek Bogajewicz (Kasia i Tomek, Niania, Camera Cafe), a wyprodukował je dom produkcyjny PropellerFilm.