KFC naśmiewa się z wielbicieli potraw z indyka w nowej kampanii świątecznej

KFC naśmiewa się z wielbicieli potraw z indyka w nowej kampanii świątecznej
Amerykański oddział sieci KFC ruszył z nową świąteczną kampanią, w ramach której stworzył serię humorystycznych spotów z potrawami z indyka w roli głównej. W filmach marka przedstawia powody, którymi udowadnia, że dania z kurczaka są lepsze.
O autorze
0 min czytania 2019-11-20

Indyk w kulturze amerykańskiej odgrywa dużą rolę. Potrawy z udziałem tego mięsa je się nie tylko podczas uroczystej kolacji z okazji Święta Dziękczynienia, ale także w okresie Bożego Narodzenia. 

W swojej najnowszej kampanii świątecznej sieć KFC postanowiła poniekąd wyśmiać wszystkich tych, którzy nie wyobrażają sobie świąt bez indyka – w serii spotów przedstawiono bowiem sytuacje, w których przygotowanie potraw z tym mięsem wymyka się nieco spod kontroli… 





LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiada agencja Mother USA.  

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tutaj zobaczycie więcej tegorocznych kampanii świątecznych. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Skrzydełka z kurczaka jak film na Netfliksie? Sieć KFC wprowadziła dla amerykańskich konsumentów abonament na swoją najsłynniejszą potrawę.