Kia stworzyła interaktywną książkę, która pozwala poczuć atmosferę szybkiej jazdy

Kia stworzyła interaktywną książkę, która pozwala poczuć atmosferę szybkiej jazdy
Kia, aby wzbudzić zainteresowanie samochodem, którego premiera miała miejsce rok temu, wysłała interaktywną broszurę 100 dziennikarzom motoryzacyjnym. Książka ma kilka cech charakterystycznych dla fanów ostrej jazdy: spaloną gumę, mandat za przekroczenie prędkości i…
O autorze
1 min czytania 2018-05-10

Agencja Innocean przygotowała zabawne wydanie broszury promocyjnej, dzięki której możesz poczuć zapach spalonej opony, kręcić bączki, a nawet dostać mandat za przekroczenie prędkości, a wszystko po to, by uchwycić dreszczyk emocji z jazdy modelem Stinger.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Taki rodzaj promocji okazał się okazała się wielkim sukcesem i zaowocował zamówieniem kolejnych 2000 egzemplarzy książeczki. W świecie napędzanym marketingiem cyfrowym Kia udowodniła, że kawałek papieru może być nadal bardzo skuteczny.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W równie kreatywny sposób reklamowała się marka Old Spice, która dała czytelnikom męskiego czasopisma “GQ” fizyczne doświadczenie. Marka wyposażyła każde wydanie gazety w jednorazową, papierową i pachnącą zapachami marki marynarkę, dzięki której każdy mężczyzna poczuje się pewny siebie, stylowy i niezwykle pachnący.

 

PS2

IKEA to kolejny przykład marki, która wychodzi poza schematy, dlatego ta akcja trafia w samo sedno życia! Szwedzki brand w 2018 roku zachęca kobiety do siusiania na gazetę. Dlaczego? Jeśli jesteś w ciąży, nasikanie na specjalne miejsce w reklamie ujawnia zniżkę na łóżeczka dziecięce!

Inny przykład wykorzystania gazety w komunikacji marki? IKEA zakupiła miejsce na tylnej okładce magazynu „Good”, na której wydrukowano „najbardziej usypiającą reklamą w historii”. W jak sposób?