Agencja Innocean przygotowała zabawne wydanie broszury promocyjnej, dzięki której możesz poczuć zapach spalonej opony, kręcić bączki, a nawet dostać mandat za przekroczenie prędkości, a wszystko po to, by uchwycić dreszczyk emocji z jazdy modelem Stinger.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Taki rodzaj promocji okazał się okazała się wielkim sukcesem i zaowocował zamówieniem kolejnych 2000 egzemplarzy książeczki. W świecie napędzanym marketingiem cyfrowym Kia udowodniła, że kawałek papieru może być nadal bardzo skuteczny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W równie kreatywny sposób reklamowała się marka Old Spice, która dała czytelnikom męskiego czasopisma “GQ” fizyczne doświadczenie. Marka wyposażyła każde wydanie gazety w jednorazową, papierową i pachnącą zapachami marki marynarkę, dzięki której każdy mężczyzna poczuje się pewny siebie, stylowy i niezwykle pachnący.
PS2
IKEA to kolejny przykład marki, która wychodzi poza schematy, dlatego ta akcja trafia w samo sedno życia! Szwedzki brand w 2018 roku zachęca kobiety do siusiania na gazetę. Dlaczego? Jeśli jesteś w ciąży, nasikanie na specjalne miejsce w reklamie ujawnia zniżkę na łóżeczka dziecięce!
Inny przykład wykorzystania gazety w komunikacji marki? IKEA zakupiła miejsce na tylnej okładce magazynu „Good”, na której wydrukowano „najbardziej usypiającą reklamą w historii”. W jak sposób?