Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Kieleccy studenci bawią się na Majonezaliach. Organizatorem został Majonez Kielecki

Kieleccy studenci bawią się na Majonezaliach. Organizatorem został Majonez Kielecki
Uczelniana Rada Samorządu Studentów UJK we współpracy z Majonez Kielecki zorganizowały Majonezalia – Juwenalia Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Wydarzenie odbywa się w dniach 16-20 maja.
O autorze
1 min czytania 2023-05-18

Zamiast juwenaliów – Majonezalia! Na ten ciekawy pomysł wpadł Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach i WSP „Społem”, czyli producent słynnego Majonezu Kieleckiego. 

Impreza rozpoczęła się 16 maja i oczywiście możemy się po niej spodziewać atrakcji typowych, jak dla tradycyjnych juwenaliów – prócz koncertów i korowodu zaplanowano również grillowanie. Na koncercie głównym wystąpi zespoły Big Cyc i Poparzeni Kawą Trzy, zaś atmosferę rozgrzeje zespół Mad Horses. Co więcej, odbędzie się także Dzień Sportu, a studenci będą mogli się integrować jeszcze przy planszówkach i na karaoke.

Jak w ogóle doszło do współpracy Majonezu Kieleckiego i Uniwersytetu Jana Kochanowskiego? WSP „Społem” od początku swojego istnienia chętnie wspiera lokalne społeczności i pozytywne inicjatywy. Firma nie tylko patronuje wydarzeniu, ale także dostarcza swoje produkty (m.in. Majonez Kielecki, Musztardy czy Ketchupy Kieleckie), które z pewnością przydadzą się podczas grillowania. 

Sam produkt, czyli Majonez Kielecki, stał się już kultowy, a wszyscy młodzi ludzie znają „memowy” konflikt pomiędzy fanami sosu z Kielc a majonezem Winiary.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Majonezalia 2023 wystartwały 16 maja i potrwają do 20 maja. Impreza jest otwarta dla wszystkich mieszkańców, nie tylko studentów. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Soul & Mind dołącza do #teamkielecki. Agencja zajmie się komunikacją WSP Społem i promocją Majonezu Kieleckiego

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z początkiem marca Soul & Mind rozpoczęło współpracę z Wytwórczą Spółdzielnią Prac „Społem”. Przez najbliższy rok agencja będzie odpowiadać za tworzenie i realizację działań o charakterze PR.