Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

KIG: e-handel w Polsce w kwietniu 2024 [RAPORT]

KIG: e-handel w Polsce w kwietniu 2024 [RAPORT]
W kwietniu 2024 roku Polacy kupili w internecie towary o wartości 7,011 mld zł, co oznacza wzrost o 9,2% w stosunku do marca i aż 14,2% w porównaniu z rokiem ubiegłym.
O autorze
1 min czytania 2024-06-06

Według szacunków Krajowej Izby Gospodarczej opartych o sprawozdawczość Głównego Urzędu Statystycznego, w kwietniu 2024 roku obroty w handlu detalicznym ogółem wyniosły 105,297 mld PLN. Okazały się one o 1,0% niższe niż w marcu oraz o 3,5% wyższe niż w kwietniu roku 2023.

75,7% z w/w obrotów zostało zrealizowane w placówkach zatrudniających powyżej 9 osób (określanych w sprawozdawczości jako sektor przedsiębiorstw). Zamknęły się one kwotą 79,675 mld PLN. Była ona o 0,9% niższa niż w marcu i o 4,3% wyższa niż przed rokiem.

Obroty w e-handlu w kwietniu 2024 rok stanowiły 8,8% obrotów handlu detalicznego realizowanych w sektorze przedsiębiorstw (79,675 mld PLN) i osiągnęły wartość 7,011 mld PLN. Były one o 9,2% większe niż w marcu. Wzrost nie miał charakteru sezonowego (oczekiwać raczej należałoby spadku). Wyniki okazały się o 14,2% wyższe niż przed rokiem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kwietniu br. Polacy kupili przez Internet towary o łącznej wartości ponad 7 mld zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rynek e-commerce wciąż rośnie, a Polacy najchętniej kupują online ubrania, meble, oraz sprzęt RTV AGD.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji na temat e-handlu w Polsce w kwietniu 2024 roku znajdziesz w raporcie Krajowej Izby Gospodarczej:

Raport opracował Piotr Soroczyński, główny ekonomista KIG.

PS1 Allegro „Customer Journey 2024. Poszukiwanie i zakup produktów online” [RAPORT]

PS2 Adyen Retail Report: Polski handel zostawia Europę daleko w tyle [RAPORT]