Kilkadziesiąt kobiet i tylko 60 sekund, aby oddać piękno starzenia. Spot norweskiej sieci aptek poruszył Internautów na całym świecie

Kilkadziesiąt kobiet i tylko 60 sekund, aby oddać piękno starzenia. Spot norweskiej sieci aptek poruszył Internautów na całym świecie
Każdy z nas widział chociaż raz reklamę kosmetyków przeciwzmarszczkowych albo spot, w którym w 60 sekund magicznie poprawia się kolor skóry i cały dzień można cieszyć się świeżym wyglądem twarzy - bez zmarszczek. Czy naprawdę skóra może się nie starzeć?
O autorze
1 min czytania 2018-01-03

Kiedy pojawią się pierwsze siwe włosy? Co ze zmarszczkami? Czy nasz skóra straci swoje napięcie? Wiele z nas zadaje sobie te pytania. Norweska sieć Vitusapotek postanowiła pokazać kobiety w różnym wieku, bez retuszu. „A Lifetime in 60 Seconds” jest szczerym i niefiltrowanym spojrzeniem na to, jak nasza skóra starzeje się wraz z upływem czasu, a także zwraca uwagę ma to, jak ważne jest dbanie o nią 😉

PS

W zeszłym roku szwedzka sieć aptek „Apotek Hjärtat” stworzyła nietypową kampanię, która miała zachęcić do rzucenia palenia. W całym kraju stanęły interaktywne billboardy, które zaczynają kaszleć, gdy w pobliżu znajdzie się palacz.

PS2

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niedawno po raz pierwszy w brytyjskiej telewizji pokazano kobiecy sutek, dlaczego? Spot miał wywołać ogólną dyskusję i zachęcać młode dziewczyny do samobadania piersi w celu wykrywania nietypowych zmian, które mogą oznaczać raka piersi. Codziennie dotykamy różnych przedmiotów, dlaczego nie dotykamy siebie, jeśli miałoby to uratować nasze życie? Tutaj też przekaz jest podobny.

PS3

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bardzo dobrą kreację stworzył także Johnny Walker, który zachęcał do dbania, nie tylko o siebie, na drodze.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się