Już 20 października odbędzie się pierwszy z webinarów, podczas którego Mobile Institute przedstawi wyniki najnowszego badania „Siła Kobiet. Jakie są współczesne Polki?”. Ta inicjatywa badawcza jest w całości poświęcona kobietom. W ramach szeroko zakrojonego badania zebrano opinie od ponad 1000 Polek, a pytania do nich skierowali nie tylko eksperci i ambasadorki projektu, ale również internautki, które zgłosiły swoje propozycje w ramach akcji #kobietypytająkobiety. W ramach badania skierowano do Polek ponad 170 różnorodnych pytań. Raport dotyka takich tematów jak życie rodzinne, finanse, kariera zawodowa czy przyjaźń, a wyniki komentują eksperci z wielu branż. Całość wyników ukaże się w postaci raportu online i będzie dostępna bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych.
Pierwsza część wyników zostanie zaprezentowana w trakcie webinaru „Siła Kobiet. Kobiece marzenia, pasje, rozwój” 20 października o godzinie 14:00. Będzie to pierwszy z cyklu 5 webinarów prezentujących wyniki przeprowadzonego przez Mobile Institute badania.
Zobacz również
Podczas spotkania Katarzyna Czuchaj-Łagód (dyrektor zarządzająca Mobile Institute) zaprezentuje wyniki badania 1600 internautów, w tym ponad 1000 kobiet. Następnie przyjdzie czas na dyskusję o wynikach w ramach panelu dyskusyjnego z ekspertkami i ambasadorkami projektu.
Panel dyskusyjny poprowadzi Justyna Skorupska (Board Representative & Omnichannel Expert e-point SA, Wiceprzewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej), a w rozmowie wezmą udział: Edyta Krysiuk-Kowalczyk (Dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju w Żywiec Zdrój), Anna Skoczylas (Mentor biznesu w nurcie psychologii pozytywnej, trener mentalny, Wykładowca SGH i Brian Tracy International, CEO w portugalskiej spółce FMCG), Magdalena Wawrzyniak (Co-founder / President of the Board w Associated Apps) oraz Katarzyna Czuchaj-Łagód (dyrektor zarządzająca Mobile Institute)
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Aby wziąć udział należy zarejestrować się na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Po premierze planowane są kolejne webinary, na których szczegółowo zostaną omówione kolejne zagadnienia z badania:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerami projektu są Unum, Grupa Maspex, Naturativ, SEPHORA, Risk Made in Warsaw, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Fundacja Kobiety Bez Diety oraz Kobiety e-biznesu.