Kim jest współczesna Polka? [badanie]

Kim jest dzisiejsza Polka? O czym marzy, czego się obawia, co sprawia jej radość? Na te i inne pytania odpowie agencja badawcza Mobile Institute.
O autorze
1 min czytania 2020-10-19

Już 20 października odbędzie się pierwszy z webinarów, podczas którego Mobile Institute przedstawi wyniki najnowszego badania „Siła Kobiet. Jakie są współczesne Polki?”. Ta inicjatywa badawcza jest w całości poświęcona kobietom. W ramach szeroko zakrojonego badania zebrano opinie od ponad 1000 Polek, a pytania do nich skierowali nie tylko eksperci i ambasadorki projektu, ale również internautki, które zgłosiły swoje propozycje w ramach akcji #kobietypytająkobiety. W ramach badania skierowano do Polek ponad 170 różnorodnych pytań. Raport dotyka takich tematów jak życie rodzinne, finanse, kariera zawodowa czy przyjaźń, a wyniki komentują eksperci z wielu branż. Całość wyników ukaże się w postaci raportu online i będzie dostępna bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych. 

Pierwsza część wyników zostanie zaprezentowana w trakcie webinaru „Siła Kobiet. Kobiece marzenia, pasje, rozwój” 20 października o godzinie 14:00. Będzie to pierwszy z cyklu 5 webinarów prezentujących wyniki przeprowadzonego przez Mobile Institute badania.

Podczas spotkania Katarzyna Czuchaj-Łagód (dyrektor zarządzająca Mobile Institute) zaprezentuje wyniki badania 1600 internautów, w tym ponad 1000 kobiet. Następnie przyjdzie czas na dyskusję o wynikach w ramach panelu dyskusyjnego z ekspertkami i ambasadorkami projektu.

Panel dyskusyjny poprowadzi Justyna Skorupska (Board Representative & Omnichannel Expert e-point SA, Wiceprzewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej), a w rozmowie wezmą udział: Edyta Krysiuk-Kowalczyk (Dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju w Żywiec Zdrój), Anna Skoczylas (Mentor biznesu w nurcie psychologii pozytywnej, trener mentalny, Wykładowca SGH i Brian Tracy International, CEO w portugalskiej spółce FMCG), Magdalena Wawrzyniak (Co-founder / President of the Board w Associated Apps) oraz Katarzyna Czuchaj-Łagód (dyrektor zarządzająca Mobile Institute)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Aby wziąć udział należy zarejestrować się na stronie.

Po premierze planowane są kolejne webinary, na których szczegółowo zostaną omówione kolejne zagadnienia z badania:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Partnerami projektu są Unum, Grupa Maspex, Naturativ, SEPHORA, Risk Made in Warsaw, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Fundacja Kobiety Bez Diety oraz Kobiety e-biznesu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się