Kim Kardashian prezentuje „Optimusa”, humanoidalnego robota od Elona Muska

Kim Kardashian prezentuje „Optimusa”, humanoidalnego robota od Elona Muska
Kim Kardashian w krótkim filmiku w swoich social mediach pokazała kilka interakcji z „Optimusem". Robot potrafił ułożyć serce z dłoni czy przesłać celebrytce całusa. Kim opublikowała również sesję, w której główną rolę odegrało auto Tesla Cybercab.
O autorze
1 min czytania 2024-11-20

Kim Kardashian pochwaliła się na swoich kanałach w mediach społecznościowych prezentem od Elona Muska. Celebrytka została jedną z pierwszych na świecie osób, które weszły w posiadanie Tesla Bot, czyli humanoidalnego robota. Robot wykorzystuje sztuczną inteligencję do wykonywania różnych zadań, np. prac domowych, „nudnych” ludzkich prac codziennych czy czynności niebezpiecznych dla ludzi.

Celebrytka pochwaliła się w sieci serią nagrań na IG story, podczas których pokazuje, co jest w stanie wykonać robot. Bot znany jako „Optimus” machał ręką do Kim, ułożył serce z dłoni, a także przesłał jej całusa.

Podczas filmików widać także pewne braki w zaprogramowaniu robota. W momencie kiedy Kim zapytała go o to, ile ma wzrostu, „Optimus” odpowiedział, udając biegnącego człowieka. Natomiast, gdy celebrytka chciała z nim zagrać w „kamień, papier, nożyce”, bot zaczął machać rękami nad głową.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kim Kardashian zaprezentowała także sesję, w której główną rolę odgrywa Tesla Cybercab, czyli koncepcyjny samochód elektryczny dla dwóch osób. Jego premiera ma odbyć się w 2027 roku. Celebrytce podczas sesji towarzyszył nikt inny jak „Optimus”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Kim Kardashian wprowadza nowy produkt do asortymentu marki SKIMS. Chodzi o biustonosz ze sztucznymi sutkami

PS2 „Kazałeś nam się pieprzyć, dlaczego?”. Elon Musk próbuje przekonać do siebie reklamodawców podczas Cannes Lions

PS3 Elon Musk tworzy robota, Chevrolet wycofuje auta, a sklep z zegarkami wykorzystuje zdjęcia z Afganistanu – Marketing Przegadany (podcast)