– Nowa szata graficzna opakowań odpowiada na konsumencką potrzebę sięgania po marki o bardziej klasycznym charakterze. Warka to klasyk wśród lagerów – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki. – To jedyne piwo, które warzenie ma w nazwie, a jego piwna historia sięga kilku wieków. Żeby jeszcze lepiej podkreślić piwne kompetencje Warki, wprowadzamy prawdziwie piwne opakowanie w klasycznym stylu.
Użyte na opakowaniach symbole opowiadają piwną historię marki. Data „1478” na etykiecie podkreśla wielowiekowe tradycje browarnicze miasta Warka. Słowo „Classic” wskazuje, że marka wierna jest klasycznym regułom warzenia piwa. Medale symbolizują uznanie dla jakości i smaku piwa wielokrotnie nagradzanego przez konsumentów. Na opakowania wrócił najsłynniejszy mieszkaniec Warki, bohater narodowy Kazimierz Pułaski.
Zobacz również
Warka to jedyne na rynku piwo o prawdziwej piwnej nazwie. „Warka” to w słowniku piwowarów porcja piwa uzyskana z jednego warzenia. To też jedyna marka piwa w Polsce z własną siecią lokali wizerunkowych. W 76 PIWIARNIACH w całym kraju Warkę podaje się na metry.
Nowa szata graficzna dotyczy klasycznego wariantu Warki. Wprowadzenie zmienionych opakowań na rynek wspierać będą dedykowane materiały POS.
Za przygotowanie nowej szaty graficznej odpowiadała agencja BNA, a działania PR związane z jej wprowadzeniem prowadzi agencja Roots PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing