Klienci Żabki mogą przekazać żappsy na rzecz 31. finału WOŚP

Użytkownicy Żappki mają możliwość wymiany zbieranych przez siebie podczas zakupów punktów lojalnościowych, tzw. żappsów, na cegiełki charytatywne. Równowartość kwoty przekazanych przez nich cegiełek zasili konto 31. Finału WOŚP.
O autorze
1 min czytania 2023-01-27

Użytkownicy aplikacji Żappka mogą przekazać cegiełki o różnych wartościach: 100 żappsów odpowiada wartości 1 zł, przy pomocy 400 żappsów przekazują na rzecz WOŚP 5 zł, za 800 punktów lojalnościowych na cel Fundacji przekazane zostanie 10 zł, aż wreszcie 1000 i 1200 żappsów to odpowiednio równowartość 12 i 15 zł. Suma wartości wszystkich przekazanych przez klientów sieci cegiełek wesprze cel 31. Finału WOŚP.

Klienci Żabki mogą przekazywać swoje żappsy do dnia 31. Finału WOŚP. Każda osoba może przekazać maksymalnie 3 cegiełki każdego z nominałów.

Żabka gra z WOŚP – żappsy, licytacja, e-Skarbonka i zbiórki w sklepach

Wspierając 31. Finał WOŚP Żabka, oprócz możliwości przekazywania żappsów, zaproponowała też niecodzienną licytację. Fani sieci mogą wylicytować na platformie Allegro udział w spocie reklamowym oraz spędzić na planie zdjęciowym pełen atrakcji dzień z zespołem marketingu firmy. Licytacja potrwa do 5 lutego br. i jest dostępna na stronie: allegro.pl/oferta/zabka-udzial-w-spocie-reklamowym-13143954544. Jak co roku z WOŚP grają także jej franczyzobiorcy, umożliwiając zbiórkę datków do puszek w ponad 9000 sklepach w całej Polsce. Firma zachęca również do przekazywania datków za pomocą e-Skarbonki dostępnej na stronie eskarbonka.wosp.org.pl/1nvmne

Żappsy jako cegiełki charytatywne

To nie pierwszy raz, gdy Żabka angażuje użytkowników Żappki w działania charytatywne. Oprócz kolejnego wsparcia zbiórki WOŚP, w 2022 roku użytkownicy aplikacji mobilnej sieci mieli możliwość wesprzeć organizacje charytatywne prowadzące działania humanitarne w Ukrainie. Z kolei w kwietniu 2020 roku sieć zaangażowała klientów w akcję wspierania w walce z pandemią 16 regionalnych szpitali zakaźnych. W akcję włączyło się ponad 248 tys. użytkowników aplikacji. Przekazane przez nich miliony żappsów, po przeliczeniu na złotówki i podwojeniu przez firmę Żabka Polska, pozwoliły na zebranie 3 mln zł, a przekazane placówkom medycznym środki zostały przez nie rozdysponowane na zakup sprzętu medycznego do leczenia pacjentów z COVID-19.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj