Kluczowe trendy na rynku online w roku 2012 oczami Grup Roboczych IAB Polska

Pierwsze projekty brandingowe oparte o mobile, wzrost popularności RTB, profesjonalizacja branży Usability/UX, IAB/MEC Wetrack . Eksperci Grup Roboczych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska podsumowali 2012 rok.
O autorze
1 min czytania 2013-02-26

Eksperci pracujący ze wszystkich Grupach Roboczych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprezentowali w jednym dokumencie najważniejsze trendy w marketingu interaktywnym ubiegłego roku. Prezentacja pokazuje podzieloną na kategorie (wg grup roboczych) listę zjawisk w marketingu internetowym, które eksperci uznali za najciekawsze w 2012 roku, a tu min.: wyraźny wzrost wydatków na wideo online, pierwsze projekty oparte o mobile, rozwój technologii LTE, coraz większe wykorzystanie danych behawioralnych do tworzenia wysoce spersonalizowanych kampanii mailingowych i wiele więcej.

– Prezentacja jest podsumowaniem najważniejszych wydarzeń w branży internetowej i działań grup roboczych IAB Polska. Została przygotowana przez przedstawicieli grup. Od października 2012 roku zostały wprowadzone nowe zasady funkcjonowania grup roboczych, co umożliwi nam w roku 2013 sprawniejszą współpracę w ramach wspólnych projektów oraz zaangażuje więcej firm członkowskich w aktywne działania przyczyniające się do rozwoju całej polskiej branży internetowej i popularyzacji Internetu jako skutecznego narzędzia marketingowego – powiedziała Anna Wątła, menedżer ds. grup roboczych i edukacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj