Taka jest bohaterka telewizyjnej kampanii sponsoringowej CIN&CIN i takie są ambasadorki marki: wulkan energii, aktorka i podróżniczka Monika Mariotti, tancerka, która każdego dnia podnosi sobie poprzeczkę Klaudia Antos i DJ-ka Nina Kozieradzka – uosobienie radości.
Kultowa marka alkoholi CIN&CIN powraca do swoich korzeni – wizerunku opartego na emocjach i bliskiej relacji z kobietami. W nowym spocie sponsoringowym, który będzie można oglądać w kanałach grupy TVN oraz największych portalach Internetowych, zachęca kobiety by odważnie realizowały swoje pragnienia i czerpały z życia pełnymi garściami. Porusza temat #KOBIECEJ SIŁY, #WOLNOŚCI i #PRZYJEMNOŚCI. Te trzy wartości stały się motywem całej kampanii realizowanej pod hasłem „CIN&CIN Lubię tak”.
Zobacz również
– Nasza marka rozumie kobiety i jest ich sprzymierzeńcem. Hasło „Lubię tak” wyraża wolność i kobiecą siłę, dwie wartości prowadzące do przyjemności. Nazywamy to feminizmem przyjemności – mówi Tomasz Pawlicki, Brand Manager AMBRA S.A. – Bohaterka spotu sponsoringowego CIN&CIN zrywa ze stereotypową rolą kobiety. Jest silna, niezależna i działa na własnych zasadach. Sięga po to, czego chce. Co więcej, inspiruje inne kobiety. I nie ma znaczenia, czy jest to klub, w którym barman zamiast podać jej drinka, skupia uwagę na sobie – jak w naszym spocie – czy każda inna życiowa sytuacja. Kobieta CIN&CIN działa na swoich zasadach, ma własny „patent”. W historii, którą opowiadamy zmienia bieg imprezy, w życiu: zmienia bieg historii.
W nowej kampanii CIN&CIN angażuje też trzy charyzmatyczne, kobiece osobowości. Tancerka, choreografka i instruktorka Klaudia Antos uosabia kobiecą siłę. Symbolem wolności jest Monika Mariotti, pochodząca z Włoch aktorka i podróżniczka. Z kolei Nina Kozieradzka, czyli znana z klubowych parkietów DJ-ka Neen, pokazuje, jak czerpać z życia przyjemność pełnymi garściami.
– Silne i pewne siebie kobiety twardo stąpają po ziemi i wiedzą czego chcą. Ich siła wzięła się z podnoszenia samej siebie za każdym razem, kiedy zostały powalone przez życie. Są ultradoskonałym organizmem, który potrafi regenerować się po ekstremalnie ciężkich doświadczeniach. Każda silna kobieta zasługuje na piękne momenty w swoim życiu. Ja ich doświadczam poprzez taniec i ciągłą walkę o udowadnianie samej sobie, że mogę jeszcze więcej – przyznaje Klaudia Antos. Monika Mariotti odnajduje wolność, gdy jak sama mówi: „chodzę po stepie i słyszę już tylko szum swoich butów, a mój wir myśli zatrzymał się o wiele wcześniej…”. Nina Kozieradzka sprawia ludziom radość, robiąc to, co lubi robić najbardziej. Ambasadorki łączy siła, którą czerpią z pasji. Teraz swoją energią chcą zarażać inne kobiety – integralną częścią kampanii będzie aktywacja skierowana do konsumentek, w której Polki opowiadając o swojej #SILE #WOLNOŚCI i #PRYZJEMNOŚCI mają szansę wygrać wyjątkowe nagrody m.in. udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej oraz koszulki z limitowanej edycji młodej warszawskiej marki Dash My Buttons! Każda Polka może też sprawdzić, która cecha Kobiety CIN&CIN jest w niej najsilniejsza – ogólnopolska ankieta „Powiedz nam JAK LUBISZ” dostępna jest na stronie. Na 10 intrygujących pytań odpowiedziało już blisko sto polskich blogerek. Okazuje się, że dziewczyny, które szturmem podbijają Internet wyróżnia: #PRZYJEMNOŚĆ (41%), #WOLNOŚĆ (36%), #SIŁA (23%). Akcja trwa do 15 stycznia.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Spot sponsoringowy CIN&CIN od 6 grudnia można zobaczyć w największych portalach Internetowych w ramach kampanii wideo online, a od 11 grudnia w ponad 30 stacjach telewizyjnych w tym stacjach Grupy TVN. Marka zaplanowała też szereg działań PR oraz intensywną kampanię sprzedażową, obejmującą materiały POS i specjalne ekspozycje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spot nowej kampanii CIN&CIN wyreżyserował Marcin Ziębiński, ceniony producent i reżyser z 20-letnim doświadczeniem. Twórca filmów fabularnych (m.in. „Gniew” i „Dublerzy”), a także autor licznych produkcji reklamowych i teledysków, w tym klipu „Jaka Ja Kayah” nagrodzonego w kilku kategoriach podczas festiwalu Yach Film.
Kreację graficzną kampanii „CIN&CIN Lubię TAK” przygotowała agencja Chapter1. Agencja Los Mejores zrealizowała spot sponsoringowy. Zakupu mediów dokonała AMBRA S.A. (TV) oraz SDE.pl (Internet). Za koncepcję kreatywną działań online, ich realizację oraz działania PR i influencer marketing odpowiedzialna jest agencja KUŹNIA PR. Przygotowanie aplikacji digitalowej oraz działania w social mediach realizuje agencja Emarketing Experts.
Więcej na stronie akcji i Facebooku.
#lubietak #cincinlubietak
LUBIĘ TAK… – MÓWIĄ AMBASADORKI KAMPANII CIN&CIN
Monika Mariotti (aktorka i podróżniczka):
„Lubię tak, gdy wracam do Włoch po moich podróżach i mój ojciec otwiera dla mnie najlepszą butelkę wina ze swojej małej, bogatej piwnicy, żeby świętować z rodziną.
Lubię tak, gdy idę i idę, chodzę po stepie i słyszę już tylko szum swoich butów, a mój wir myśli zatrzymał się o wiele wcześniej. Spokój.
Lubię tak, gdy w podróży budzę się rano i za oknem słyszę ludzi rozmawiających, a nawet śpiewających w innym języku.
Lubię tak, gdy poznaję nowych ludzi na swojej drodze i uczę się od nich niesamowitych, do tej pory nie wyobrażanych przeze mnie rzeczy.
Lubię tak, gdy noc przed wyjazdem reisefieber mnie łapie jak trema przed spektaklem.”
Klaudia Antos (tancerka, instruktorka, choreografka):
„Silne i pewne siebie kobiety twardo stąpają po ziemi i wiedzą czego chcą. Ich siła wzięła się z podnoszenia samej siebie za każdym razem, kiedy zostały powalone przez życie. Są ultradoskonałym organizmem, który potrafi regenerować się po ekstremalnie ciężkich doświadczeniach. Każda silna kobieta zasługuje na piękne momenty w swoim życiu. Ja ich doświadczam poprzez taniec i ciągłą walkę o udowadnianie samej sobie, że mogę jeszcze więcej – Lubię tak!”.
Nina Kozieradzka (DJ-ka NEEN):
„Bez przyjemności nie ma rozrywki. Lubię tak sprawiać ludziom radość – robiąc to, co lubię robić najbardziej. To mi sprawia największą satysfakcję ;)”