Kolejna produkcja przybliża widzów do finału projektu, który w 2020 roku rolę marki Pepsi ugruntował w wielkomiejskiej tkance kulturowej. W warstwie muzycznej utworu swoją obecność wyraźnie zaznaczył także Kuba Więcek, przyszłość polskiego jazzu. Producentem wszystkich singli jest Sir Mich.
Każda z realizacji to łączenie brzmień hip hopu, rapu czy R&B, z innymi gatunkami muzycznymi. Współpraca z Muńkiem Staszczykiem natomiast jest podkreśleniem nowatorstwa nieoczywistych miksów Pepsi Taste The Beat. W poprzednich realizacjach Pepsi Taste The Beat współpracowali ze sobą reprezentujący polską scenę hip hopową Kali, PlanBe czy Sarius z przedstawicielami odmiennych styli muzycznych – Klaudią Szafrańską, Jakubem Józefem Orlińskim czy BARANOVSKIM.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Twórcami koncepcji projektu Pepsi Taste The Beat są Warner Music Poland oraz EWENEMENT Brand Experience Workshop, który razem z BBDO i Artegence odpowiada za jego kreację. Komunikacją zarządza OMD Media Direction, a produkcja i realizacja teledysków leży po stronnie Papaya Films.