Podczas najbliższego spotkania DIMAQ VOICE wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Damian Wiszowaty z Gonito, Piotr Stanoch z Carsmile oraz Monika Kołodziejczyk z ThinkDigital.
Link do bezpłatnej rejestracji znajdziesz tu.
Zobacz również
Prelekcja I, godz. 15:05: „SZTUKA KUPOWANIA, czyli jak rozkochać klienta na AMAZON”
Obecnie zakupy w internecie są tak łatwe jak randkowanie. O generalnych, ale nie uniwersalnych regułach budowania relacji z klientem opowie Damian Wiszowaty, CEO Gonito.
Podczas prelekcji dowiesz się:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- jak sprawić, żeby produkt został zauważony, a nie pominięty,
- czym jest „one night stand”, a czym „for life” w kontekście zakupów,
- dlaczego pierwsze wrażenie w sprzedaży jest kluczowe,
- co zrobić, żeby utrzymać związek z klientem.
Na przykładzie rozwoju sprzedaży na Amazon prześledzimy w jaki sposób polski producent świec stworzył sobie niszę, którą w pełni zagospodarował:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- w jaki sposób przedefiniował spojrzenie na tak konwencjonalny produkt jak świeca?
- w jaki sposób potrafi utrzymywać klienta i sprzedaż przez cały rok na równym poziomie?
- jak udało mu się zdywersyfikować ryzyko sezonowości produktu?
- jak kreatywność popchnęła go do rozwoju kolejnych segmentów branży home&decor?
Prelekcja II, godz. 15:35: „Jak daleko jest 2021 od 2012 w kampaniach digital?”
O branży digital mówi się, że szybko się zmienia i ewoluuje. Czy jednak kampanie i media mix są obecnie drastycznie inne niż prawie dekadę wcześniej? Zaskakującą historię zmian z punktu widzenia klienta nastawionego na performance opowie Piotr Stanoch, CMO Carsmile.
Prelekcja III, godz. 16:05: „Jak raportować w Google Data Studio? Poznaj skuteczne metody pracy z danymi.”
Zastanawiasz się jak zautomatyzować raportowanie działań online? Szukasz efektywnych sposobów na przedstawienie danych z SEO, Facebooka czy ecommerce? Chcesz połączyć kilka źródeł w jednym raporcie? Przydatne metody pracy z danymi przedstawi Monika Kołodziejczyk, CEO ThinkDigital.
Podczas prelekcji dowiesz się między innymi:
- dlaczego warto korzystać z narzędzia Google Data Studio?
- jak szybko i efektywnie tworzyć raporty?
- jak łączyć kilka źródeł w jednym raporcie?
- jakie dane i informacje warto raportować?
- jakie są przydatne szablony raportów z obszaru SEO/SEM/FB.
Posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty za udział w tym wydarzeniu. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: dimaq.pl/dimaq-voice-online/
Zostań prelegentem DV Online w 2021!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.
Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
- Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
- Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
- Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy
Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.