TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kolejna odsłona kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd” z Panią Eugenią

Od października można oglądać kolejny spot OSM Piątnica w ramach kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd”. Tym razem Pani Eugenia, znana już z reklamy Serka Wiejskiego, zachwala serki do smarowania Twój Smak – w wersji tradycyjnej oraz puszyste.
O autorze
1 min czytania 2018-10-02

OSM Piątnica zaprezentowała drugą odsłonę kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd” z Panią Eugenią. Kampania promująca serki Twój Smak obejmuje emisje reklamy w telewizji oraz digital i social media. W tej odsłonie zobaczyć można dwa filmy – jeden dedykowany serkom klasycznym do smarowania Twój Smak i drugi – serkom puszystym Twój Smak.


– Pełne rodzinnego ciepła i humoru spoty reklamowe idealnie wpisują się w wizerunek naszej Spółdzielni, budują także świadomość marki Twój Smak, która do tej pory nie była reklamowana. Atutem naszych serków są z pewnością: miejsce pochodzenia, prosty skład, naturalne składniki. W nowych reklamach pokazujemy to wszystko, a dodatkowo prezentujemy nowe smaki i odświeżone graficznie opakowania – mówi Paweł Chojnowski z działu marketingu OSM Piątnica.

– To już druga odsłona kampanii z Panią Eugenią w ramach platformy komunikacyjnej z Piątnicy. Po raz kolejny nawiązujemy do naturalnego pochodzenia produktów z Piątnicy, podkreślamy ich lokalność, jakość, a także stawiamy na proste, pozytywne wartości, na które czasami brakuje nam czasu w życiu codziennym: jak rozmowy – to bezpośrednio, a nie przez telefon, jak jedzenie – to naturalne, a jak serki – to z Piątnicy, no bo skąd – mówi Aneta Jalowska, client service director z Plej.    

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Emisje reklam zaplanowano w październiku i listopadzie 2018. Za koncept i realizację kampanii oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot, a za zakup mediów FiveMedia i Plej.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i dzieli się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się