Dlatego Procter & Gamble już po raz 4 łączy siły ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce w Polsce, aby zapewnić ciepły posiłek dzieciom w potrzebie. W akcję mogą zaangażować się konsumenci, którzy kupując wybrane produkty marek P&G w sieci sklepów Carrefour, pomagają sfinansować obiady dla podopiecznych Stowarzyszenia. W dotychczasowych akcjach P&G ufundowało już ponad 40 tys. posiłków, a do końca grudnia przekaże kolejne 10 tys.
Wspólne posiłki mają moc
Regularne pełnowartościowe posiłki przy wspólnym stole zawsze miały ogromny wpływ na prawidłowy rozwój dzieci. Sycące śniadanie czy obiad dostarczają dziecku siły i energii niezbędnej do codziennego funkcjonowania – uczenia się, zabawy czy ruchu na świeżym powietrzu. Nie wszystkie dzieci mają jednak szanse na ciepły, pełnowartościowy posiłek na co dzień.
Zobacz również
I choć Polska jest krajem o jednym z najniższych wskaźników niedożywienia, z problemem tym wciąż boryka się wiele rodzin i ośrodków wychowawczych. Dlatego też, zapewnienie dzieciom ciepłego i zbilansowanego posiłku to ważne zadanie, jakiego na co dzień podejmują się pracownicy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
W tych wysiłkach organizację wspiera jej wieloletni partner, Procter & Gamble, do którego należą znane marki codziennego użytku jak np. Ariel, Gillette, Pampers, Vizir i wiele innych. Dzięki zainicjowanemu w 2018 r. wspólnemu programowi P&G i Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce, „Czyste Pomaganie”, podopieczni tej organizacji otrzymają jeszcze w tym roku 10 000 ciepłych i zbilansowanych posiłków.
– Akcja „Czyste pomaganie”, którą realizujemy wspólnie z Procter & Gamble jest jednym z programów Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, które niesie pomoc dzieciom w trudnej sytuacji życiowej. Dostarczając dzieciom ciepłe posiłki, jesteśmy bliżej rozwiązania problemu, jakim jest niedożywienie dzieci. Cieszymy się, że możemy zrealizować kolejną edycję tego programu także dlatego, że wzmacnia nasz profilaktyczny Program Umacniania Rodziny „SOS Rodzinie”, dając wychowawcom możliwość przekazywania dzieciom przy wspólnym stole dobrych wzorców oraz budowania więzi – mówi Aleksandra Granada Dyrektor Krajowa Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wciąż potrzebna jest pomoc
Z badania CBOS „Obawy i oczekiwania Polaków” wynika, że obecnie 36% ankietowanych obawia się pogorszenia swojej sytuacji materialnej. Wpływ na to ma wysoka inflacja i rosnące ceny żywności. Tymczasowi rodzice i opiekunowie w SOS Wioskach Dziecięcych podzielają te obawy, i wiele rodzin będzie potrzebowało wsparcia ze strony organizacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partner akcji, Procter & Gamble od lat pomaga ludziom w trudnej sytuacji życiowej. Dzięki zaangażowaniu firmy w program „Czyste pomaganie” możliwe jest zainteresowanie nim szerokiego grona konsumentów, którzy włączają się w finansowanie posiłków dzieciom. P&G, zapewniając obiady podopiecznym, Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce sprawia, że ich życie jest nieco lepsze na co dzień.
– W działaniach Procter & Gamble na rzecz lokalnych społeczności i osób potrzebujących łączymy siły naszych marek takich jak Fairy, Ariel Lenor, Vizir, Swiffer czy Ambi Pur i wraz z nimi po raz kolejny już organizujemy akcję „Czyste Pomaganie”. W tym szczególnym czasie naszą uwagę skupiamy na dzieciach, które są podopiecznymi Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Dzięki akcji „Czyste Pomaganie” fundujemy posiłki, które pozwalają im zdrowo się rozwijać – mówi Justyna Rymkiewicz, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej, Procter & Gamble w Centralnej Europie.
Bycie dobrym jest łatwe
Akcja „Czyste pomaganie” organizowana jest po raz 4. Wysiłki firmy wspiera sieć sklepów Carrefour. Aby wziąć w niej udział i pomóc dzieciom w potrzebie, wystarczy od 20 do 31 grudnia 2022 r. kupić przynajmniej jeden produkt marki Fairy, Ariel, Lenor, Vizir, Swiffer lub Ambi Pur w sklepie partnera handlowego akcji. Część dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczona na pomoc podopiecznym Stowarzyszenia w całej Polsce.
– Tak jak w przypadku poprzednich edycji akcji, mamy nadzieję, że włączy się w nią jak najwięcej konsumentów, abyśmy mogli razem zapełnić kolejne 10 000 talerzyków dla dzieci żyjących w trudnych warunkach – podsumowuje Justyna Rymkiewicz z Procter & Gamble.