Kolekcjonerskie opakowania M&M’sów nawiązują do znanych okładek płyt

Kolekcjonerskie opakowania M&M’sów nawiązują do znanych okładek płyt
Producent popularnych cukierków kolejny raz zaskakuje. M&M’s, po tym jak zmienił buty swoim brand heroes, teraz wypuszcza nową linię unikatowych opakowań. Na paczkach pojawiają się artystyczne kreacje, które nawiązują do okładek płyt, aby pokazać szerokie spektrum gatunków i gustów muzycznych.
O autorze
1 min czytania 2022-01-26

Aby uczcić różnorodne gusta muzyczne, firma M&M’s wypuściła specjalną kolekcję paczek, które są inspirowane najbardziej zapadającymi w pamięć okładkami albumów. Selekcja pozwoliła zaprezentować na produkcie całe spektrum gatunków muzycznych, środowisk i pokoleń kulturowych.

Na paczkach znajdziemy inspirację Davidem Bowie (żółty M&M ma namalowaną na twarzy charakterystyczną błyskawicą), latynoską piosenkarką Rosalii (i jej płytą „El Mal Querer”), czy też albumem „Golden Hour” autorstwa gwiazdy muzyki country, Kacey Musgraves. Na jednej z paczek znalazła się także interpretacja tajemniczej okładki debiutanckiego albumu H.E.R.

– Wspaniale jest znaleźć się na nowej kolekcji paczek M&M’s „Album Art”. Kiedy usłyszałam o tym projekcie, od razu zgodziłam się na współpracę – zaznacza H.E.R. w swoim oświadczeniu opublikowanym przez Variety. – W M&M’s chodzi o celebrowanie różnic i wykorzystywanie zabawy, aby zbliżać ludzi do siebie i taka idea naprawdę do mnie przemawia. Marka wykorzystuje moc muzyki, aby tworzyć świat, do którego wszyscy czyją przynależność – dodaje gwiazda muzyki R&B.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Marka M&M’s wierzy, że muzyka inspiruje emocje, które mają moc łączenia ludzi, pomagając im przejrzeć dzielące ich różnice i zachęcając do nawiązywania więzi – dodaje Laurie Godfrey, starszy zastępca menedżera marki M&M.

Przypominamy, że popularniej marce zależy na zmianie wizerunku i „tworzeniu inkluzywnego świata, w którym wszyscy czują przynależność”. Takie podejście wynika z obserwacji odbiorców, w szczególności Gen Z. Zdaniem marki młode pokolenia przywiązują dużą wagę do zaangażowania brandów w poruszanie społecznych kwestii, w tym różnorodności i poczucia przynależności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

M&M’s zauważyło, że wygląd popularnych maskotek wymaga pewnych modyfikacji, aby iść w parze z wypełnianiem misji marki. Ostatecznie wygląd kolorowych cukierków nie zmienił się diametralnie, a najistotniejsze niuanse tkwią w szczegółach. Zielona maskotka, która dotąd nosiła białe buty na obcasie, otrzymała parę „fajnych, wyluzowanych tenisówek, aby odzwierciedlić jej niewymuszoną pewność siebie”.