Komandor wprowadził na rynek dedykowaną, autorską aplikację, która umożliwia klientom samodzielne stworzenie indywidualnego projektu szafy, garderoby, drzwi przesuwnych czy loftowych przeszkleń. Funkcjonalne oprogramowanie pozwala dopasować ulubiony kolor, wymiar oraz funkcję mebla, a następnie dzięki funkcji AR (rozszerzonej rzeczywistości), przeniesienie projektu do własnego wnętrza. Taka wizualizacja pomaga sprawdzić, czy stworzony mebel pasuje do otoczenia. Wygodna opcją jest także możliwość wysłania mebla do wyceny i konsultacja z doradcą. Profesjonalny projekt własnej garderoby lub szafy, razem z gotową wyceną to duże ułatwienie dla klientów marki. Aplikacja dostępna jest w wersji desktopowej i mobilnej, dzięki czemu projektowanie może odbywać się z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie – warunkiem jest jedynie dostęp do internetu.
Wielokanałowe działania
Zobacz również
Głównym celem kampanii są instalacje aplikacji, dlatego też obejmuje ona przede wszystkim obszar mobile. Działania skupiają się na budowaniu rozpoznawalności Designer Komandor w wyznaczonej grupie docelowej. Kluczowe jest zatem wykorzystanie różnorodnych narzędzi – tak, aby na poszczególnych etapach docierać do potencjalnie zainteresowanych klientów. Poza siecią wyszukiwania oraz siecią reklamową Google, informacje o aplikacji widoczne są m.in. na Youtube. Dodatkowo kampania obejmuje działania reklamowe na popularnych portalach z kategorii: urządzanie wnętrz i budowa domu. Wykorzystywane są również inne rozwiązania digital, służące kontynuacji dialogu z użytkownikami, którzy wstępnie zainteresowali się możliwościami Designer Komandor. Za realizację kampanii odpowiada kilkuosobowy zespół, a jego pracę po stronie Media Choice koordynuje Marek Śnioch.