Upoluj bilet na IAB HowTo: Digital OOH [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Digital OOH [KONKURS]

W dobre ręce oddamy 2 bilety na wydarzenie. Sprawdź, jak i kiedy je upolować.

Sprawdzam

Komfort pokazuje, jak łączyć rozrywkę i branded content – premiera drugiego sezonu „Na Komfortowej”

Komfort pokazuje, jak łączyć rozrywkę i branded content – premiera drugiego sezonu „Na Komfortowej”
22 września br. wystartował drugi sezon serialu marki Komfort „Na Komfortowej”, dostępny na kanale YouTube marki oraz na stronie komfort.pl. Główni bohaterowie, Edyta Herbuś i Piotr Bukowiecki, wprowadzają się do wymarzonego domu, a ich codzienne przygody w aranżacji wnętrz obfitują w zabawne sytuacje.
O autorze
1 min czytania 2025-10-08

Produkcja łączy lekką fabułę z praktycznymi wskazówkami – to źródło wnętrzarskich inspiracji dla wszystkich, którzy szukają własnych pomysłów na wnętrza.

Akcja drugiego sezonu skupia się na wyzwaniach związanych z przeprowadzką i odnalezieniem się w nowym otoczeniu przez bohaterów. Edyta i Piotr starają się pogodzić ekspresyjny, maksymalistyczny styl Edyty z pragmatycznym podejściem Piotra. W codziennych perypetiach wspierają ich przyjaciele, marka Komfort oraz fachowcy z branży wnętrzarskiej.

Do obsady dołączają nowe, dobrze znane twarze. Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski wcielają się w zaprzyjaźnione małżeństwo z sąsiedztwa, Leszek Klimas występuje jako trener personalny, a Hania Bukowiecka gra przedsiębiorczą i błyskotliwą sąsiadkę. Ich obecność wnosi do fabuły zarówno nowe wyzwania, jak i sporą dawkę humoru, otwierając przestrzeń do prezentacji asortymentu marki.

„Na Komfortowej” jest częścią długofalowej strategii content marketingowej Komfortu. Format serialu branded content umożliwia systematyczne dostarczanie treści, które angażują odbiorców, wzmacniają świadomość marki oraz prezentują jej wartości w spójnej i przemyślanej narracji.

Drugi sezon „Na Komfortowej” w lekki, humorystyczny sposób pokazuje, jak stworzyć pomieszczenie idealnie dopasowane do indywidualnych potrzeb. Formuła serialu pozwala w naturalny i autentyczny sposób prezentować rozwiązania oraz artykuły z kategorii wyposażenia wnętrz w codziennych sytuacjach. Dzięki temu klienci zyskują nie tylko wiedzę o samym produkcie, ale także widzą jego praktyczne zastosowanie i realny wpływ na komfort życia. To z kolei wzmacnia zaufanie do marki i przekłada się na świadome decyzje zakupowe – podkreśla Magdalena Stępień, Chief Marketing Officer w Sklepy Komfort S.A.

Serial powstał we współpracy ze StudioCity, odpowiedzialnym za produkcję i koncepcję, przy udziale marki Komfort jako partnera wykonawczego. Za strategię oraz realizację kampanii w zakresie Facebook Awareness i YouTube In-Stream odpowiada agencja mediowa Value Media. W ścisłej kooperacji z marką Komfort realizowane są również działania w obszarze Advocacy przez agencję Labcon.

Nowe odcinki drugiego sezonu będą pojawiać się w każdy poniedziałek na kanale YouTube oraz stronie marki, gdzie są również dostępne wcześniejsze odsłony serialu.

PS Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Herbuś i Piotr Bukowiecki