Kompania Piwowarska wspiera sektor HoReCa podczas pandemii – odbierze od lokali niesprzedane piwo

Kompania Piwowarska wspiera sektor HoReCa podczas pandemii – odbierze od lokali niesprzedane piwo
W związku z pandemią koronawirusa Kompania Piwowarska postanowiła wesprzeć niemal 9 tysięcy lokali gastronomicznych, odbierając na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe oraz wydłużając terminy płatności.
O autorze
1 min czytania 2020-04-08

Obecny stan związany z koronawirusem ma bardzo negatywny wpływ na wiele firm i dotyka praktycznie każdą branżę. Kompania Piwowarska postanowiła wesprzeć sektor HoReCa, który szczególnie odczuwa negatywne skutki pandemii – zostały odwołane wszystkie imprezy masowe, a właściciele lokali gastronomicznych musieli je zamknąć z dnia na dzień, co oznacza dla nich zapasy niesprzedanych towarów. 

W związku z tym Kompania Piwowarska postanowiła podjąć działania, które pomogą polskiej gastronomii ograniczyć ogromne straty, jakie ponosi ona od momentu zamknięcia hoteli, barów, kawiarni, restauracji, klubów nocnych i pubów – firma zdecydowała bowiem, że wszystkie beczki z piwem, które były w użyciu w czasie ogłaszania zamknięcia lokali, a także wszystkie zawierające piwo, którego termin do spożycia już mija lub minie w czerwcu, zostaną odebrane przez producenta w momencie powtórnego otwarcia placówek gastronomicznych. 

Dodatkowo, Kompania Piwowarska wprowadziła wydłużony termin płatności dla swoich partnerów.

Podobne działania realizuje Grupa Żywiec – producent postanowił pomóc lokalom, które na co dzień serwują piwo firmy i odebrać od nich nieotwarte kegi, a także zwrócić za nie pieniądze. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W związku z obecną sytuacją gospodarczą i trudnymi do oszacowania skutkami kryzysu, członkowie zarządu LPP do odwołania obniżają swoje wynagrodzenie do symbolicznej złotówki. Firma zarekomendowała również Radzie Nadzorczej spółki niewypłacanie dywidendy za rok finansowy zakończony 31 stycznia br.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W związku z zamknięciem w Niemczech wszystkich restauracji z powodu koronawirusa, wiele osób zostało bez pracy – w tym m.in. pracownicy sieci McDonald’s. Z pomocą przyszła marka Aldi, która tymczasowo ich zatrudniła.

PS3

Going. oraz Empik Bilety wspólnie rozpoczęły akcję fundraisingową mającą na celu wsparcie branży eventowej. Uczestnicy wydarzeń kulturalnych mogą wspomóc ulubione inicjatywy, kupując za pośrednictwem aplikacji symboliczny #BiletWsparcia w cenie rozpoczynającej się już od 10 zł.