Komputronik.pl – koniec roku z nową wersją sklepu

Od 20 lat w sklepach stacjonarnych doradza Polakom, jak obchodzić się z nowoczesnym sprzętem, a od 1998 roku nosi miano jednego z pierwszych sklepów internetowych w naszym kraju. Komputronik - właśnie uruchamia nową wersję sklepu www. W nowej odsłonie zakupy będą jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze.
O autorze
2 min czytania 2016-12-12

„Nowa wersja sklepu Komputronik.pl to wyjątkowe podsumowanie 20-lecia Grupy Komputronik. Stale dynamicznie się rozwijamy, czego podkreśleniem są również zmiany, jakie zaszły w naszym sklepie on-line. Z dumą mogę zaznaczyć, że najdłużej działający sklep internetowy ze sprzętem elektronicznym w Polsce będzie teraz jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku oraz coraz bardziej świadomych i wymagających klientów, którzy dokonują u nas zakupów” – podsumowuje najnowsze przedsięwzięcie Prezes Komputronik S.A. Wojciech Buczkowski.

„Komputronik.pl, to nasza najlepsza wizytówka. Właśnie dlatego, w oparciu o własne zasoby, od lat – sami piszemy, rozwijamy i udoskonalamy naszą platformę sklepu internetowego” – opowiada Sławomir Komiński, Dyrektor e-commerce w Komputronik S.A. „Design, założenia biznesowe, development, testy i wdrożenie – to procesy, które wzięliśmy w całości na siebie” – kontynuuje.

Komputronik to firma, która od początku swojej działalności prężnie działa w Poznaniu. Nie dziwi zatem, że do współpracy przy budowie strony zaproszono Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Dzięki wspólnie przeprowadzonemu audytowi badawczo – analitycznemu oraz testom użyteczności wykonanym z wykorzystaniem doświadczenia i doradztwa wiodącej firmy zewnętrznej, powstała nowatorska strona internetowa, doskonale dopasowana do potrzeb użytkownika.

Komputronik przez lata uczył się od swoich klientów i gromadził wiedzę o ich potrzebach. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom prawie 2 mln Polaków, którzy dokonali zakupu na www.komputronik.pl, daje możliwość szybkich i łatwych zakupów. To między innymi efekt udoskonalenia wyszukiwarki, która zapewnia teraz jeszcze bardziej trafne podpowiedzi, wyszukiwanie po ścieżce kategorii, markach, szybkich filtrach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa wersja sklepu wzbogacona została także o ponad 300 artykułów będących internetowymi poradnikami, dzięki którym nawet ci klienci, którzy nie są pewni, jaki produkt powinni wybrać, otrzymają odpowiedź na wszystkie swoje wątpliwości. Dodatki takie jak dział nowości i na bieżąco aktualizowane bannery, zapewniają wszystkim użytkownikom strony łatwy dostęp do aktualnych promocji i ofert specjalnych.

Nowa strona Komputronik.pl to także nowoczesny sposób prezentacji produktów. Wysokiej jakości zdjęcia – w tym 360 stopni przy wybranych produktach, filmy (kilkanaście tysięcy produktów objętych tymi materiałami), opinie innych użytkowników, dokładna specyfikacja techniczna, system rekomendacji produktów podobnych, informacja o dostępności w magazynie wysyłkowym i salonach z możliwością odbioru za 1 godzinę, to jej niewątpliwe zalety. Użytkownicy mają też dostęp do informacji o wszystkich promocjach, którymi objęty jest produkt, wyczerpujących opisów produktów (w tym własnych – nie tylko tych dostarczonych przez producenta) i łatwego nawigowania po produktach w ramach grupy wariantów, unikatowego systemu doboru akcesoriów, który w prostu sposób zaoferuje dodatkowe produkty. Każda karta została zaprojektowana w sposób, który jest czytelny i przejrzysty dla każdego użytkownika. Dodatkowym atutem jest dostępność wielu poradników zakupowych, które pomagają w zorientowaniu się w specyfice danego rodzaju sprzętu i zwracają uwagę, na jakie ich cechy i funkcje warto zwrócić uwagę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Nasi klienci lubią podejmować decyzje nie tylko co kupić, ale też kiedy im to dostarczyć. Dlatego teraz umożliwiamy aby kupujący podał nam informacje, kiedy i dokąd mamy wysłać paczkę, pozostawiając w naszych rękach całą organizację tego zdarzenia” – zwraca uwagę Sławomir Komiński. Modernizacji poddany został cały proces zakupowy, teraz ścieżka od selekcji i wyboru produktu przez „koszyk” do finalizacji transakcji  jest o wiele krótsza, łatwiejsza i bardziej intuicyjna.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na razie odświeżona wersja sklepu wyświetlać będzie się wyodrębnionej grupie użytkowników, która będzie się stopniowo powiększać.