W październiku program Komputronik świętuje 1. urodziny.
Komputronik, bazując na swoim ponad 20-letnim doświadczeniu w branży IT, nieustannie zapewnia swoim klientom najnowocześniejsze rozwiązania. Program Klient VIP to najszybszy dostęp do najciekawszych promocji dopasowanych do indywidualnych zainteresowań i potrzeb klienta – opowiada Joanna Bolt, Project Manager odpowiedzialny za program VIP w firmie Komputronik.
Zobacz również
Większość społeczeństwa ze swoimi smartfonami nie rozstaje się nawet na chwilę. Dzięki temu mobilna karta rabatowa Klient VIP jest zawsze przy nas, nawet jeśli pod wpływem nagłego impulsu zdecydujemy się na małe, a nawet duże zakupy. Aplikacja zainstalowana na systemie Android lub iOS pozwala na dostęp nie tylko do swojego konta Komputronik VIP, ale również do aktywnych kuponów rabatowych, które zmieniają się z dużą częstotliwością. Umożliwia też korzystanie z promocji kierowanych tylko do uczestników programu Klient VIP, bez konieczności noszenia ze sobą karty i zbierania punktów.
Mobilna karta Klient VIP to dla nas wyjątkowy projekt przez który chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów. To dla nich tworzymy specjalne oferty i rabaty umożliwiające im obcowanie z najnowszymi technologiami – podsumowuje projekt Sławomir Komiński, Dyrektor Sprzedaży Omnichannel Komputronik.
W październiku aplikacja obchodzi swoje 1. urodziny. Od momentu udostępnienia jej pierwszej wersji, została zainstalowana już przez kilkadziesiąt tysięcy użytkowników. Z okazji święta aplikacji, Komputronik przygotował specjalne aktywności. Przez cały miesiąc w aplikacji będą pojawiać się znacznie częstsze i jeszcze większe niż zazwyczaj rabaty na produkty ze wszystkich kategorii sprzedaży. W mediach społecznościowych marki odbędzie się konkurs, w ramach którego każdy będzie mógł poczuć się jak prawdziwy VIP, bo nagrodą główną jest prywatny lot widokowy nad wybranym miejscem w Polsce. Firma przygotowała również krótki spot, w którym szczegółowo wyjaśnia zalety zainstalowania w swoim smartfonie mobilnej karty rabatowej Komputronik.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing