Konferencja Boiling Frogs: o tym jak nie dać się ugotować… w IT

Już jutro, w sobotę 25 lutego, we Wrocławskim Centrum Kongresowym przy Hali Stulecia odbędzie się druga edycja konferencji Boiling Frogs. Jest to event IT o tematyce Software Craftsmanship, promujący dobre praktyki w tworzeniu oprogramowania.
O autorze
1 min czytania 2017-02-24

Według organizatorów języki programowania lub frameworki to tylko narzędzia. Niezależnie od tego czy programujesz w Javie czy np. w PHP, istnieje pewien uniwersalny zakres wiedzy i umiejętności, które są zawsze aktualne i odróżniają dobrego programistę od przeciętnego.

Sobota z IT

Tegoroczna edycja Boiling Frogs jest drugą odsłoną wydarzenia, które po swojej premierze w 2016 roku pretenduje do miana jednej z większych imprez IT w Polsce. Tym razem organizatorzy zaprosili 30 prelegentów, którzy we Wrocławskim Centrum Kongresowym zaprezentują swoją wiedzę w ramach 3 ścieżek tematycznych. – Nasz konferencja to wykłady dotyczące m.in.: DDD, clean code/architecture, testowania, funkcji i obiektów, mikroserwisów, rozwoju zespołów oraz rozwoju zawodowego. Zagadnienia dobraliśmy tak, żeby były ciekawe dla wszystkich programistów, niezależnie od używanych przez nich języków programowania – mówi Tomasz Kaczmarzyk, Software Developer, współorganizator Boiling Frogs.

Współpraca i nowe kierunki

Tym razem, organizatorzy zaprosili na konferencję ponad tysiąc osób, pasjonatów IT z całej Polski. Poza programistami, będą to także właściciele firm, menadżerowie oraz reprezentanci wrocławskich organizacji nowych technologii. – W tym roku wspiera nas Helion, GeekWeek, Wroc#, Geek Girls Carrots czy też Wrocław Symphony Group. Podczas kolejnej edycji chcemy ściślej kooperować z wrocławskimi uczelniami oraz – dzięki większemu wsparciu sponsorów – obniżyć ceny biletów i zorganizować zniżki dla studentów. Liczymy na to, że więcej osób u progu swojej kariery zawodowej będzie miało szansę zapoznać się z dobrymi praktykami programistycznymi – opowiada Marta Fudali z klastra ITCorner, współorganizatora Boiling Frogs.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj