Podczas dwóch dni odbędzie się konferencja, targi oraz przyznanie Ekomersów AD 2013. Konferencja planowana jest na około 300 uczestników, targi natomiast odwiedzi ponad 2 tys. osób zawodowo zajmujących się sprzedażą przez internet.
– Połączenie dwóch najważniejszych wydarzeń w branży commerce Konferencji Ecommerce Trends oraz Targów eHandlu stworzy unikalną okazję do spotkania branżowego na skalę o jakiej jeszcze kilka lat temu nie moglibyśmy nawet pomarzyć. Cały e-handel w jednym miejscu i to nie byle jakim – to wizja, która kusiła nas od dawna – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl
Zobacz również
Na konferencji planowanych jest ponad 40 prezentacji, które poprowadzą najbardziej doświadczeni eksperci ecommerce zarówno z Polski jak i z zagranicy. Przewidziany jest jest także międzynarodowy panel dyskusyjny z przedstawicielami organizacji branżowej Ecommerce Europe oraz firm zrzeszonych w eCommerce Polska. Program dwudniowej konferencji podzielony zostanie na bloki tematyczne obejmujące zagadnienia dotyczące badań, danych rynkowych, nowych trendów i kierunków rozwoju branży ecommerce, technologii dla esklepów, platform, oprogramowania, hostingu. Istotnymi tematami prezentacji podczas Ecommerce Trends 2013/jesień będą rozwiązania płatnościowe, logistyka oraz efektywny marketing zorientowany na sprzedaż orazbezpieczeństwo zakupów. Kulminacyjnym punktem pierwszego dnia będzie wieczór branżowy podczas,którego możliwe będzie spotkanie z wystawcami na Targach eHandlu oraz udział w Gali rozdania corocznie przyznawanych wyróżnień dla najlepszych firm, produktów i usług wpierających rozwój eHandlu w Polsce – Ekomersy
2013. Konferencja Ecommerce Trends stwarza także możliwość indywidualnych spotkań z Doktorami Ecommerce, którzy dzielić się będą wiedzą zakresu marketingu prosprzedażowego, logistyki, usability czy analityki.
– Targi eHandlu to jedyna impreza targowa dla branży ecommerce, mająca świetną renomę, z roku na rok skupiająca coraz większą liczbę wystawców i zwiedzających. Atutem Ecommerce Trends z kolei jest jej wysoki poziom merytoryczny oraz duże grono uczestników zainteresowanych podwyższaniem swoich kompetencji w tej dziedzinie. Jesteśmy przekonani, ze formuła konferencyjna połączona z targami i to na Stadionie Narodowym, daje uczestnikom unikalną możliwość spotkania całej branży ecommerce w jednym miejscu – Dariusz Sokołowski, co-founder NoNonoobs.pl.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Partnerem merytorycznym konferencji Ecommerce Trends 2013/jesień jest Izba Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska, działająca na rzecz rozwoju branży ecommerce, wspierająca ją m.in. w działaniach legislacyjnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Codziennie przyglądamy się różnym inicjatywom mającym na celu integrację polskiej branży ecommerce, wymianę wiedzy, kontaktów i doświadczeń, wsparte ekspercką wiedzą zaproszonych gości. E-Commerce Trends 2013 to wydarzenie, którego na pewno nie można pominąć w swoim kalendarzu – mówi Grzegorz Wójcik prezes Fundacji Rozwoju Gospodarki Elektronicznej.
Do zaprezentowania się podczas dwudniowej imprezy organizatorzy zapraszają zarówno dostawców usług, narzędzi, rozwiązań dla sklepów, firmy logistyczne, płatnościowe, inwestorów jak również sklepy “Targi eHandlu to możliwość poznania ludzi stojących za produktami i usługami umożliwiającymi handel w Internecie.
– Targi eHandlu to możliwość poznania ludzi stojących za produktami i usługami umożliwiającymi handel w Internecie. Bardzo często świadomość tego „kto stoi po drugiej stronie” pozwala nam wybrać lepsze rozwiązania, łatwiej komunikować swoje potrzeby i odwrotnie – firmy, które mają mniej anonimowy kontakt ze swoimi klientami dokonują lepszych innowacji i tworzą bardziej dopasowane do potrzeb rynku produkty. Atmosfera panująca na Targach eHandlu powoduje, że różnica pomiędzy małymi i dużymi zaciera się i wszyscy działamy na rzecz rozwoju świadomości, przepływu wiedzy, udoskonalenia swoich strategii i produktów – Adam Zygadlewicz, szef Fundacji Polak 2.0
Konferencja Ecommerce Trends 2013 to wydarzenie, którego celem jest promowanie praktycznej wiedzy pozwalającej rozwijać własny biznes poza tradycyjnymi kanałami. Spotkanie to jest również okazją dla uczestników do nawiązania kontaktów biznesowych z potencjalnymi partnerami, ekspertami rynku i przedstawicielami e-biznesu, którzy już odnieśli znaczące sukcesy w branży e-commerce.
Szczegóły: targiehandlu.pl i ecommercetrends.pl