W czwartek, 14 października br. odbędzie się „Less Cookie, Better data. Data strategy Day by NextM” – konferencja online poświęcona zmianom w zakresie ochrony prywatności i stosowania 3rd party cookies. GroupM naświetli konsekwencje tych zmian dla marketerów, a poza ekspertami ze spółek grupy, głos zabiorą m.in. przedstawiciele gigantów technologicznych – Google i Facebook. Udział w tym bezpłatnym wydarzeniu objęty jest akredytacją DIMAQ.
Nadchodzące ograniczenia możliwości śledzenia aktywności użytkowników w Internecie będą miały kolosalny wpływ na rynek reklamy cyfrowej. Czy eliminacja ciasteczek 3rd party to tylko zagrożenie dla efektywności inwestycji reklamowych w mediach cyfrowych? Jakie są widoki na wypracowanie alternatywnych rozwiązań docierania do konsumentów? Jak praktycznie przygotować się na zniknięcie 3rd party cookies? M.in. te kwestie rozstrzygać będą prelegenci „Less Cookie, Better data. Data Strategy Day by NextM”, wydarzenia organizowanego przez GroupM oraz jej agencje – Mindshare, MediaCom i Wavemaker.
Już 14 października o perspektywach „cookieless” marketingu opowiedzą specjaliści ze spółek GroupM oraz zewnętrzni eksperci – m.in. Google i Facebook, SoTrender czy Justtag.
Zobacz również
Rejestracja na „Less Cookie, Better data. Data Strategy Day by NextM” już trwa, udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Agendę eventu można poznać na stronie bynextm.com/.
Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów mogą otrzymać 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w „Less Cookie, Better data. Data strategy Day by NextM”. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji znajduje się tutaj.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing