żeby zapewnić stałe i skuteczne działanie. Jest to tylko możliwe poprzez aktywne poszukiwanie nowych inspiracji, poznawanie najnowszych trendów, zgłębianie wiedzy o ewoluujących zachowaniach ludzi, podglądanie konkurencji i poprzez regularne spotkania z uznanymi
W programie m. in.:
Zobacz również
- jak zapewnić zgodność programów lojalnościowych z prawem konkurencji?
- co można zyskać śledząc Customer Experience Journey. Case study LOT.com
- jak wykorzystać wszystkie możliwości programów lojalnościowych
- w jakim celu tworzyć program lojalnościowy dla fanatyków? Case study „Legiony” Legii Warszawa
- czym jest neurologia wolnej woli i marketing zachowań konsumenckich
- Wiktor Cegła, dyrektor marketingu, Legia Warszawa
- Marcin Urbański, kierownika ds. efektywności sprzedaży w dziale e-commerce, PLL LOT
- Tomasz Czyż, ekspert w zakresie zarządzania sprzedażą i przywództwa
- Marta Łukawska-Daruk, ekspert customer experience, Customer Matters
- Katarzyna Pawlikowska, założycielka agencji Garden of Words
- Tomasz Burdziński, Strategic Director, Oskar Wegner
- Marek Kosakowski, dyrektor zarządzający, Data Solutions Omnicom Group
- Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank
Do udziału zapraszamy dyrektorów, managerów i specjalistów:
marketingu, programów i operacji lojalnościowych, customer experience management, badania doświadczeń i satysfakcji klientów, utrzymana klienta, sprzedaży, rozwoju segmentów klientów, wsparcia sprzedaży i marketingu, CRM oraz przedstawicieli agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego i contact center.
Więcej informacji można znaleźć na stronie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing