28 marca br. w klimatycznej kawiarni Nowy Świat Muzyki (przy ulicy Nowy Świat 63) w Warszawie odbyła się premiera najnowszego produktu marki Clinique – nawilżającego krem-gelu Moisture Surge™ 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator. W „różowym” brunchu #PINKSPRING uczestniczyły znane i lubiane autorki blogów urodowych i modowych.
– #PINKSPRING to pierwsze wydarzenie, jakie przygotowaliśmy dla firmy Estee Lauder – mówi Tomasz Dworak, dyrektor zarządzający w agencji Brave. – Projekt trafił w nasze ręce, dzięki kreacji oraz kompleksowemu podejściu do wydarzenia – dodaje.
Zobacz również
Agencja Brave odpowiadała za stworzenie całościowej koncepcji spotkania, od wyboru lokalizacji, przygotowanie scenariusza, po aranżacje przestrzeni zgodnie z identyfikacją wizualną marki. Premierowy produkt przedstawiono poprzez specjalnie na tę okazję stworzony film, w którym zaprezentowano wielozadaniową recepturę kremu. Na zakończenie spotkania uczestniczki miały okazję poznać tajniki sztuki malowania na wodzie.
– Współpraca z agencją Brave to czysta przyjemność, pełen profesjonalizm od momentu przygotowania koncepcji kreatywnej, aż do dnia wydarzenia. Kreatywność, otwartość i precyzyjność przyczyniły się do sukcesu eventu, a co za tym idzie bardzo pozytywnymi opiniami zaproszonych gości – podsumowała Małgorzata Zubiel-Czuszke, Corporate Communications Coordinator Clinique.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing