Konferencja marki Clinique #PINKSPRING

Powitanie wiosny z najnowszym produktem marki Clinique odbyło się w warszawskiej kawiarni Nowy Świat Muzyki. Agencja Brave, w wyniku wygranego przetargu, opracowała koncepcję spotkania oraz odpowiadała za produkcję wydarzenia
O autorze
1 min czytania 2018-04-12

28 marca br. w klimatycznej kawiarni Nowy Świat Muzyki (przy ulicy Nowy Świat 63) w Warszawie odbyła się premiera najnowszego produktu marki Clinique – nawilżającego krem-gelu Moisture Surge™ 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator. W „różowym” brunchu #PINKSPRING uczestniczyły znane i lubiane autorki blogów urodowych i modowych.

#PINKSPRING to pierwsze wydarzenie, jakie przygotowaliśmy dla firmy Estee Lauder – mówi Tomasz Dworak, dyrektor zarządzający w agencji Brave. – Projekt trafił w nasze ręce, dzięki kreacji oraz kompleksowemu podejściu do wydarzenia – dodaje.

Agencja Brave odpowiadała za stworzenie całościowej koncepcji spotkania, od wyboru lokalizacji, przygotowanie scenariusza, po aranżacje przestrzeni zgodnie z identyfikacją wizualną marki. Premierowy produkt przedstawiono poprzez specjalnie na tę okazję stworzony film, w którym zaprezentowano wielozadaniową recepturę kremu. Na zakończenie spotkania uczestniczki miały okazję poznać tajniki sztuki malowania na wodzie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca z agencją Brave to czysta przyjemność, pełen profesjonalizm od momentu przygotowania koncepcji kreatywnej, aż do dnia wydarzenia. Kreatywność, otwartość i precyzyjność przyczyniły się do sukcesu eventu, a co za tym idzie bardzo pozytywnymi opiniami zaproszonych gości – podsumowała Małgorzata Zubiel-Czuszke, Corporate Communications Coordinator Clinique.

Słuchaj podcastu NowyMarketing