Komunikacja wykorzystująca kanały i wizerunek influencerów to jedna z najszybciej rosnących gałęzi marketingu. Wraz ze wzrostem idą także nowe ryzyka, potrzeba edukacji, zbudowania oraz wypracowania odpowiednich standardów i regulacji —zarówno wśród agencji, influencerów, ale także przedstawicieli marek.
Konferencję rozpocznie Dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii — prof. dr hab. Janusz Adamowski.
Zobacz również
Wśród prelegentów pojawią się:
- Martyna Popiołek-Dębska — radca prawny w Grupie Kapitałowej CCC, inspektor ochrony danych osobowych,
- Krzysztof Lehmann — z-ca dyrektora delegatury UOKiK w Bydgoszczy,
- Kamil Bolek — szef marketingu LTTM, CMO i członek zarządu agencji, youtuber,
- Marek Wajda — ekspert ds. PR i influencer marketingu,
- Dagmara Tarka — ekspertka ds. public relations i personal brandingu,
znane i cenione osobowości medialne:
- Maria Górecka — autorka bloga i vloga „Mamy Gadżety”,
- Barbara Pasek — dziennikarka Dzień dobry TVN, dyplomowany lifecoach, influencenka,
- Maciej Dowbor — prezenter telewizyjny, dziennikarz,
- Natalia Hołownia — dziennikarka, redaktorka, influnecerka,
- Agata Ruszkowska — dziennikarka Nowy Marketing
- Wojciech Kardyś — specjalista ds. komunikacji internetowej, digital marketingu i personal brandingu, współzałożyciel agencji Good for You.
- Maciej Pietrukiewicz — bloger, Co-Founder at Dobry Wpływ
a także:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Włodzimierz Schmidt — prezes zarządu IAB,
- prof. ucz. dr hab. Dariusz Tworzydło — kierownik katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations,
- Karina Stasiuk – Krajewska — ekspertka ds. public relations, dr hab. prof.Uniwersytetu SWPS, Kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu,
- dr Łukasz Przybysz — medioznawca, teoretyk komunikacji i etyk komunikacji profesjonalnej, kierownik studiów stacjonarnych I i II stopnia na kierunku Dziennikarstwo i medioznawstwo, Wykładowca UW.
Eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty i niebudzący wątpliwości prawnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wydarzenie poprowadzi Emilia Zakrzewska, dyrektor marketingu w ProService Finteco oraz wykładowca WDIB UW, Malwina Żuchniewicz z Biura Promocji WDIB UW oraz przedstawicielki Koła Naukowego Public Relations UW — Ewa Grabek i Anna Chlapek.
Podczas konferencji poruszymy tematy z obszarów:
- Prawo a influencer marketing w Polsce i na świecie — jak wyglądają przepisy w wybranych krajach?
- Standaryzacja i samoregulacja branży — czy influencer marketing potrzebuje twardych przepisów?
- Case study — Nietypowe, ale legalne oznaczanie współpracy.
- „Być czy mieć” — między etyką a biznesem.
- Jaki może być wkład świata nauki w kształtowanie etycznych postaw w PR i marketingu?
Współorganizatorem konferencji jest Koło Naukowe Public Relations UW.
Patronat nad wydarzeniem objął UOKiK.
Wstęp wolny.