Konferencja „Transparentny influencer marketing – nowa era funkcjonowania?” już 8 marca

Już 8 marca (g. 11.00-16.00) na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (sala kolumnowa ul. Bednarska 2/4, Warszawa oraz online na kanałach WDIB UW) odbędzie się konferencja „Transparentny influencer marketing — nowa era funkcjonowania?”.
O autorze
1 min czytania 2022-02-21

Komunikacja wykorzystująca kanały i wizerunek influencerów to jedna z najszybciej rosnących gałęzi marketingu. Wraz ze wzrostem idą także nowe ryzyka, potrzeba edukacji, zbudowania oraz wypracowania odpowiednich standardów i regulacji —zarówno wśród agencji, influencerów, ale także przedstawicieli marek.

Konferencję rozpocznie Dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii — prof. dr hab. Janusz Adamowski.

Wśród prelegentów pojawią się:

  • Martyna Popiołek-Dębska — radca prawny w Grupie Kapitałowej CCC, inspektor ochrony danych osobowych,
  • Krzysztof Lehmann — z-ca dyrektora delegatury UOKiK w Bydgoszczy,
  • Kamil Bolek — szef marketingu LTTM, CMO i członek zarządu agencji, youtuber,
  • Marek Wajda — ekspert ds. PR i influencer marketingu,
  • Dagmara Tarka — ekspertka ds. public relations i personal brandingu,

znane i cenione osobowości medialne:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Maria Górecka — autorka bloga i vloga „Mamy Gadżety”,
  • Barbara Pasek — dziennikarka Dzień dobry TVN, dyplomowany lifecoach, influencenka,
  • Maciej Dowbor — prezenter telewizyjny, dziennikarz,
  • Natalia Hołownia — dziennikarka, redaktorka, influnecerka,
  • Agata Ruszkowska — dziennikarka Nowy Marketing
  • Wojciech Kardyś — specjalista ds. komunikacji internetowej, digital marketingu i personal brandingu, współzałożyciel agencji Good for You.
  • Maciej Pietrukiewicz — bloger, Co-Founder at Dobry Wpływ

a także:

  • Włodzimierz Schmidt — prezes zarządu IAB,
  • prof. ucz. dr hab. Dariusz Tworzydło — kierownik katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations,
  • Karina Stasiuk – Krajewska — ekspertka ds. public relations, dr hab. prof.Uniwersytetu SWPS, Kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu,
  • dr Łukasz Przybysz — medioznawca, teoretyk komunikacji i etyk komunikacji profesjonalnej, kierownik studiów stacjonarnych I i II stopnia na kierunku Dziennikarstwo i medioznawstwo, Wykładowca UW.

Eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty i niebudzący wątpliwości prawnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wydarzenie poprowadzi Emilia Zakrzewska, dyrektor marketingu w ProService Finteco oraz wykładowca WDIB UW, Malwina Żuchniewicz z Biura Promocji WDIB UW oraz przedstawicielki Koła Naukowego Public Relations UW — Ewa Grabek i Anna Chlapek.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podczas konferencji poruszymy tematy z obszarów:

  • Prawo a influencer marketing w Polsce i na świecie — jak wyglądają przepisy w wybranych krajach?
  • Standaryzacja i samoregulacja branży — czy influencer marketing potrzebuje twardych przepisów?
  • Case study — Nietypowe, ale legalne oznaczanie współpracy.
  • „Być czy mieć” — między etyką a biznesem.
  • Jaki może być wkład świata nauki w kształtowanie etycznych postaw w PR i marketingu?

Współorganizatorem konferencji jest Koło Naukowe Public Relations UW.

Patronat nad wydarzeniem objął UOKiK.

Wstęp wolny.