W tym roku tematem przewodnim jest hasło: szczypta Morza Śródziemnego. Prace można zgłaszać do 21 września.
Autor najlepszej kreacji, która będzie wykorzystana jako oficjalny plakat promujący sąsiadujące ze sobą słoweńskie kurorty Portorož i Piran otrzyma nagrodę finansową w wysokości 3 500 euro oraz wejściówkę na Golden Drum 2016. Autorzy prac, które zajmą drugie i trzecie miejsce również zostaną zaproszeni na przyszłoroczną edycję Festiwalu.
Zobacz również
Pracami jury Piran Portorož Poster Award kierować będzie Dušan Drakalski, Dyrektor Kreatywny New Moment New Ideas Company z Macedonnii. Nadesłane prace będą oceniać także Jonny Drewek, artysta i designer z Wielkiej Brytanii, Kaan Ayce, Dyrektor Kreatywny McCann Stambuł z Turcji, Zenel Batagelj, współzałożyciel i partner Valicon ze Słowenii oraz Sebastian Hejnowski, Prezes MSLGROUP na rynki Europy Środkowo – Wschodniej.
BRIEF
Piran jest romantycznym, średniowiecznym miastem, celem wielu turystycznych podróży. Tuż obok położony jest bardziej nowoczesny Portorož, który słynie z piaszczystych plaż i kurortów. W licznych hotelach i SPA oferowane są jedne z najbardziej kompleksowych zabiegów pielęgnacyjnych w Europie. Oba miasta mogą pochwalić się z malowniczymi krajobrazami, gajami oliwnymi, winnicami i śródziemnomorskim klimatem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Niewątpliwą wyjątkowością Piran i Portoroż są baseny solankowe i sól, która po dziś dzień produkowana jest zgodnie z siedmiowiekową tradycją. Jest to nieodłączny element historii i kultury tego regionu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Temat przewodni: szczypta Morza Śródziemnego.
Prace można zgłaszać do 21 września na stronie. Jako inspiracja służyć mogą zdjęcia opublikowane na stronie Izby Turystyki miasta Portorož.