Performance Marketing Diamonds EU to jedyny międzynarodowy konkurs w Polsce, w którym jury docenia kampanie performance marketingu i afiliacji realizowane zarówno na rodzimym, jak i europejskim rynku.
Wyjątkowy konkurs
Tegoroczna edycja Performance Marketing Diamonds po raz pierwszy objęła zasięgiem całą Unię Europejską, a lista kategorii została rozszerzona o nowe obszary. e-Izba może się również pochwalić rekordową jak dotychczas liczbą zgłoszeń.
Zobacz również
– Kategorie podzieliliśmy na 4 bloki tematyczne: Performance & Affiliate, Content Performance, Creative Performance i Strategy Performance po to, aby zaprezentować całe bogactwo tej domeny marketingu. Biorąc pod uwagę listę zgłoszeń, wprowadzone zmiany spotkały się z zainteresowaniem grupy docelowej konkursu, które idealnie odpowiedziały na potrzeby biznesu w obszarze performance – mówi Anastazja Buryanova, koordynatorka tegorocznej edycji konkursu.
Wyłonić najlepszych
Jury złożone z ekspertów branży marketingowej i e-commerce w pierwszej fazie ocen nominowało aż 49 najlepszych kampanii w 15-stu kategoriach, spośród których wyłoniono zwycięzców. I tak, kolejny rok z rzędu agencją roku została SalesTube, która otrzymała najwięcej, bo aż 3 nagrody, a Grand Prix konku
– Tegoroczna edycja konkursu pokazuje, jak zmienia się rynek digital i performance marketingu w Polsce. Działania w tym obszarze są coraz bardziej zróżnicowane, co doskonale potwierdziły zgłoszenia interesujących i efektywnych kampanii z różnych kategorii. Z perspektywy najpopularniejszej platformy zakupowej w Polsce, dla nas szczególnie istotne jest dostrzeżenie przez Izbę Gospodarki Elektronicznej Retail Mediów jako istotnego elementu działań reklamowych brandów i bardzo mocne zgłoszenia konkursowe w kategorii The Most Effective Retail Media Campaign. Gratuluję zwycięzcom i jestem przekonany, że ich przykład zachęci kolejne agencje do włączania działań w tym obszarze w propozycje ofertowe dla klientów – komentuje Krzysztof Andrzejczak, Group Advertising Sales and Business Growth Director w Allegro i juror w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2023.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Przyznano również wyróżnienie dla agencji Performance Media, za „kreację wpiętą w twarde działania performance marketingu” .
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W trakcie Gali wręczono również nagrodę e-commerce Champion 2023, która została przyznana Łukaszowi Szymuli – Country Manager CEE & Poland, Tradedoubler Polska za szczególne osiągnięcia w performance marketingu. Warto przypomnieć, że pierwszym e-commerce Championem w historii konkursu Performance Marketing Diamonds został Piotr Kurczewski.
Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwał audytor – Kancelaria Sowiński i Partnerzy. Partnerami głównymi konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 były Allegro oraz Kinguin.
PS Decathlon i Przestrzeń wprowadzają WF na maturę
W Gazecie Wyborczej pojawił się arkusz maturalny z przykładowymi zadaniami egzaminacyjnymi z… wychowania fizycznego! Celem akcji „Wprowadźmy WF na maturę” jest podniesienie rangi sportu w kształceniu młodych Polaków. Dlaczego? Bo WF to przedmiot traktowany w naszej edukacji po macoszemu.