Zadanie konkursowe brzmi następująco:
Gdybym miał/-a promować aktywność fizyczną wśród osób pracujących (25-35) i miałbym/-łabym nieograniczony budżet na działania marketingowe, które kanały komunikacji bym wybrał/-a i dlaczego? (email, sms, ankieta, display etc.) Podaj przykładowy scenariusz działań na okres miesiąca.
Zobacz również
Odpowiedzi wysyłajcie na adres [email protected], w tytule maila wpisując słowa „SARE konkurs”. Akceptowane formy odpowiedzi to tekst, prezentacje lub grafiki z tekstem. Na Wasze zgłoszenia czekamy do 18.10.2015, do końca dnia.
Nagrodą w konkursie jest opaska Fitbit Charge. Sponsorem konkursu jest firma SARE.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Szczegółowy regulamin konkursu znajdziecie tutaj >
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rozwiązanie konkursu
(aktualizacja 26.10.2015)
Główną nagrodę, czyli opaskę Fitbit Charge otrzymuje Rafał Szmitrowski. Ponadto jury postanowiło dodatkowo wyróżnić Karola Bauera i nagrodzić go pulsometrem adidas miCoach ZoneB 2. Gratulacje!