Kontekstowa kampania Fixly przekonuje, że „małe błędy rażą w oczy”, dlatego remont warto zlecić fachowcom

Fixly zwraca się do osób, które przeprowadzają remont czy inne zmiany wnętrz domu i kierują się do sklepów budowlanych. Marka zachęca: „Zrób to bezbłędnie” i radzi, aby dla własnego spokoju kwestie remontowe zlecić fachowcom Fixly.
O autorze
1 min czytania 2023-03-16

Kampania kontekstowa Fixly, serwisu Grupy OLX, powstała w odpowiedzi na obserwację, z której wynika, że do sklepów budowlanych i wnętrzarskich przyjeżdżają głównie osoby będące aktualnie w trakcie remontu czy zmiany aranżacji wnętrza. To właśnie w trakcie tych przedsięwzięć, pomimo starań, najpewniej i tak popełnimy błąd, dlatego w tym miejscu Fixly oferuje swoją pomoc.

Serwis, który łączy osoby zlecające usługę z odpowiednimi fachowcami, oferuje w sumie ponad 500 rozmaitych usług. Po wpisaniu w wyszukiwarkę Fixly swojego zapotrzebowania, fachowcy sami znajdują klientów i proponują rozwiązania.

Kreacje wykorzystane w kampanii stosują zabieg copywriterski polegający na błędnym zapisie usług związanych z asortymentem danego sklepu. Celem kampanii było budowania świadomości serwisu Fixly jako miejsca oferującego pomoc fachowców od remontów, montażu mebli czy malowania.

Przykładowo przy OBI można było zobaczyć hasło „Malowanje pokoju” z wyjaśnieniem „Małe błędy rażą w oczy. Zostaw malowanie fachowcom”. Z kolei przy sklepie meblowym VOX – „Skręacnie półki” z wyjaśnieniem „Coś się pomieszało? Fachowcy z Fixly zrobią to bezbłędnie”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię w okresie styczeń-luty można było także zobaczyć na nośnikach OOH przy Castoramie, IKEA, Brico Marche czy salonach mebli Agata.

Za strategię marki, big idea, kreację oraz realizację odpowiada Feeders Agency. Zakup mediów leżał po stronie Media Concept.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS. Literówki w reklamach McDonald’s zwracają uwagę na problem dysleksji

W reklamach outdoorowych oraz w kartach menu McDonald’s celowo poprzestawiano litery, by pokazać, jak czują się osoby, które cierpią na dysleksję.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się