Kampania kontekstowa Fixly, serwisu Grupy OLX, powstała w odpowiedzi na obserwację, z której wynika, że do sklepów budowlanych i wnętrzarskich przyjeżdżają głównie osoby będące aktualnie w trakcie remontu czy zmiany aranżacji wnętrza. To właśnie w trakcie tych przedsięwzięć, pomimo starań, najpewniej i tak popełnimy błąd, dlatego w tym miejscu Fixly oferuje swoją pomoc.
Serwis, który łączy osoby zlecające usługę z odpowiednimi fachowcami, oferuje w sumie ponad 500 rozmaitych usług. Po wpisaniu w wyszukiwarkę Fixly swojego zapotrzebowania, fachowcy sami znajdują klientów i proponują rozwiązania.
Zobacz również
Kreacje wykorzystane w kampanii stosują zabieg copywriterski polegający na błędnym zapisie usług związanych z asortymentem danego sklepu. Celem kampanii było budowania świadomości serwisu Fixly jako miejsca oferującego pomoc fachowców od remontów, montażu mebli czy malowania.
Przykładowo przy OBI można było zobaczyć hasło „Malowanje pokoju” z wyjaśnieniem „Małe błędy rażą w oczy. Zostaw malowanie fachowcom”. Z kolei przy sklepie meblowym VOX – „Skręacnie półki” z wyjaśnieniem „Coś się pomieszało? Fachowcy z Fixly zrobią to bezbłędnie”.
Kampanię w okresie styczeń-luty można było także zobaczyć na nośnikach OOH przy Castoramie, IKEA, Brico Marche czy salonach mebli Agata.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Za strategię marki, big idea, kreację oraz realizację odpowiada Feeders Agency. Zakup mediów leżał po stronie Media Concept.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS. Literówki w reklamach McDonald’s zwracają uwagę na problem dysleksji
W reklamach outdoorowych oraz w kartach menu McDonald’s celowo poprzestawiano litery, by pokazać, jak czują się osoby, które cierpią na dysleksję.