Kampania kontekstowa Fixly, serwisu Grupy OLX, powstała w odpowiedzi na obserwację, z której wynika, że do sklepów budowlanych i wnętrzarskich przyjeżdżają głównie osoby będące aktualnie w trakcie remontu czy zmiany aranżacji wnętrza. To właśnie w trakcie tych przedsięwzięć, pomimo starań, najpewniej i tak popełnimy błąd, dlatego w tym miejscu Fixly oferuje swoją pomoc.
Serwis, który łączy osoby zlecające usługę z odpowiednimi fachowcami, oferuje w sumie ponad 500 rozmaitych usług. Po wpisaniu w wyszukiwarkę Fixly swojego zapotrzebowania, fachowcy sami znajdują klientów i proponują rozwiązania.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Kreacje wykorzystane w kampanii stosują zabieg copywriterski polegający na błędnym zapisie usług związanych z asortymentem danego sklepu. Celem kampanii było budowania świadomości serwisu Fixly jako miejsca oferującego pomoc fachowców od remontów, montażu mebli czy malowania.
Przykładowo przy OBI można było zobaczyć hasło „Malowanje pokoju” z wyjaśnieniem „Małe błędy rażą w oczy. Zostaw malowanie fachowcom”. Z kolei przy sklepie meblowym VOX – „Skręacnie półki” z wyjaśnieniem „Coś się pomieszało? Fachowcy z Fixly zrobią to bezbłędnie”.
Kampanię w okresie styczeń-luty można było także zobaczyć na nośnikach OOH przy Castoramie, IKEA, Brico Marche czy salonach mebli Agata.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Za strategię marki, big idea, kreację oraz realizację odpowiada Feeders Agency. Zakup mediów leżał po stronie Media Concept.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS. Literówki w reklamach McDonald’s zwracają uwagę na problem dysleksji
W reklamach outdoorowych oraz w kartach menu McDonald’s celowo poprzestawiano litery, by pokazać, jak czują się osoby, które cierpią na dysleksję.