Nowa umowa z Bilibili po sukcesie pierwszej wspólnej kampanii
W ostatnich miesiącach Kool Things zrealizowało międzynarodową kampanię PR i influencerską dla chińskiego koncernu medialnego Bilibili. Agencja była odpowiedzialna za premierę gry F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch na PlayStation 4 i PlayStation 5 w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Turcji, Rosji i Polsce.
Zobacz również
Tytuł zyskał uznanie w oczach międzynarodowych krytyków i w serwisie Metacritic zdobył średnią ocenę 8/10. Dzięki temu F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch jest jedną z najwyżej ocenianych gier na PlayStation 5 w tym roku i sporą niespodzianką na rynku. Wysoka ocena działań spowodowała podpisanie nowego kontraktu przez Bilibili z Kool Things. Od początku października agencja realizuje międzynarodową kampanię gry w wersji na PC, w tych samych krajach.
Jagex wspólnie z Kool Things współpracuje przy zwiększaniu rozpoznawalności Space Punks
Kool Things współpracuje z Jagex przy okazji promocji gry Space Punks tworzonej przez polskie studio Flying Wild Hog pod skrzydłami gałęzi wydawniczej brytyjskiego Jagex Partners. Space Punks to dynamiczny, free-to-play, kooperacyjny action-RPG looter-shooter-slasher w klimacie sci-fi charakteryzujący się szaloną akcją bez trzymanki osadzoną w unikatowym świecie science fiction, w którym do gracza będzie należało wybić sobie drogę do chwały, sławy i bogactwa przyjmując wartościowe zlecenia na zapomnianych przez człowieka planetach i stawiając czoła niemożliwemu.
Tak jak wcześniej, Kool Things odpowiedzialne będzie za działania PR gry w Polsce i krajach Europy Wschodniej, takie jak obsługa biura prasowego, koordynacja wydarzeń wokół gry (zarówno fizycznych jak i wirtualnych), dystrybucja kluczy czy zarządzanie kryzysowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wzajemne zaufanie i długoletnia kooperacja Kool Things z Private Division
Z Private Division Kool Things współpracuje od kilku lat, poprzednio przy promocji takich tytułów jak Disintegration, Kerbal Space Program, Ancestors: The Humankind Odyssey, The Outer World czy pudełkowe wydanie gry Hades. Nowa umowa kontynuuje poprzednie działania, czyli prowadzenie biura prasowego, dystrybucja kluczy i wydań pudełkowych gier, pomoc przy organizacji pokazów gier, zapewnianie dodatkowych publikacji w mediach branżowych oraz kontakty z mediami i twórcami treści w Polsce i Europie Wschodniej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing