Korzystaj z BZWBK24 mobile i wypłacaj BLIKIEM tak jak Michał Sadowski

Do kampanii Banku Zachodniego WBK prezentującej najciekawsze rozwiązania bankowości mobilnej dołączył Michał Sadowski, prezes i założyciel Brand24, firmy zajmującej się monitoringiem internetu, współtwórca portali internetowych, bloger, influenser internetowy i twórca wideo.
O autorze
1 min czytania 2016-08-08

W ramach akcji powstaną 2 filmy, w których przedsiębiorca opowie jak aplikacja BZWBK24 mobile może być przydatna w różnych sytuacjach, w łączeniu pracy i życia prywatnego. Pierwszy ze spotów będzie można zobaczyć od 5 sierpnia br.

Zarządza przedsiębiorstwem z branży IT odnoszącym międzynarodowe sukcesy. Współtworzy serwisy internetowe odwiedzane każdego miesiąca przez ponad 2 miliony unikalnych użytkowników. Prywatnie wychowuje dwójkę dzieci, uprawia sporty ekstremalne – longboarding, snowbording, kitesurfing, skoki do wody. Jednak, lista jego aktywności na tym się nie kończy. Jego kanały na portalach internetowych, gdzie w formie wideo uwiecznia wszystkie niezwykłe momenty ze swojego życia, obserwuje tysiące osób. Sam o sobie mówi: „żyję szybko i dlatego nigdy nie rozstaję się ze smartfonem”, a usługi mobilne Banku Zachodniego WBK są wspierają jego aktywności na co dzień. 

Współpraca z Michałem Sadowskim to kolejna odsłona projektu Banku Zachodniego WBK realizowanego z internetowymi twórcami i influencerami. Bank zachęca, wspiera i pomaga klientom w realizacji planów i marzeń. Stąd też udział Michała, który swoją pasją i determinacją inspiruje do działania. Jest niezwykle aktywny, twórczy i kreatywny. Odnosi sukcesy na różnych polach: biznesowym, rodzinnym, a także znajduje czas, aby realizować swoje liczne zainteresowania. Jest wielkim pasjonatem i znawcą Internetu, a także rozwiązań mobilnych, które pomagają mu zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami.

Efektem współpracy Banku Zachodniego WBK z Michałem Sadowskim są filmy, w których przedsiębiorca przekonuje dlaczego warto korzystać z aplikacji BZWBK24 mobile. Aplikacja mobilna umożliwia klientom Banku Zachodniego WBK m.in. płacenie telefonem w sklepach i w Internecie, zlecanie przelewów natychmiastowych na numer telefonu, a także wypłacanie pieniędzy z bankomatów akceptujących usługę BLIK. Wszystko to możliwe jest bez użycia karty bankomatowej. Rozwiązania udostępnianie przez bank pomagają założycielowi Brand24 efektywnie i sprawnie zorganizować pracę, by znaleźć jeszcze czas na życie rodzinne i pasję. I nawet po godzinach – mieć wszystko pod kontrolą. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Każdy z przygotowanych filmów powstał we Wrocławiu, rodzinnym mieście Michała. W produkcjach wykorzystane zostały klatki z jego własnych produkcji, nakręcone dronem czy kamerą gopro,. Michał Sadowski jest kolejnym influenserem internetowym, który wziął udział w kampanii internetowej Banku Zachodniego WBK. Wcześniej do współpracy z bankiem dołączyli bloger Edwin Zasada, który  poleca Konto 1|2|3 oraz Konrad Kruczkowski, twórca projektu społecznego „Halo Tato”.  

Filmy zostały wykonane przez agencję Red8 Digital.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się